REVIEW: Syoss and taft

Täna saab olema üks üpris vinguv postitus. Ütlen ka kohe ära, et mis ei sobi mulle võib sulle hoopis sobida. Lihtsalt tahan valgustada teid täna nende kahe toote näol oma kogemusest. Räägin teile kahest kuumakaitsest, mis on mu juukseid rikkunud.


SYOSS Heat-Protect Styling Spray - Ma pole kunagi väga tähelepanu pööranud, millist kuumakaitset ma kasutan. Seda ka lihtsal põhjusel, mu juustele on seni kõik sobinud. Olin juba kord ühte Syossi kuumakaitset kasutanud ja tollel korral midagi halba ma ei märganud. Otsustasin, et ostan uuesti. Esimesel paaril korral ei täheldanud midagi. Ükskord aga kui kasutasin siis enne kuumakaitse piserdamist lisasin juustesse ka õli. Peale kuivatamist oli juuksed väga rasvased, justkui polekski neid pesnud. Ajasin siis süü õli kaela, et panin seda liiga palju. Järgmisel korral oli aga sama jama ja siis õli ei kasutanud. Tegin järeldused ja mõtlesin, et ega see ometi saa olla kuumakaitse, kahjuks see nii aga oli. Veendumaks, kas asi ikka nii oli, kasutasin seda veel korra ja tõesti nii oli. Ehk siis see kuumakaitse teeb mu juuksed rasvaseks ja just need kohad, kuhu ma seda piserdasin. 
Mina ostsin selle mingisugusest toidupoest ja hind võis jääda 6-7€ vahele.

Taft Heidi's Heat Styles Heat protection spray - Minu juukseid ei pea vastu kui need kuumakaitset ei saa. Seega, tuli minna osta uus kuumakaitse. Ei valinud ka seda nii hoolega, aga teadsin, et Syossi oma ma ei vali. Kasutasin seda pea kuu aega. Tegin tihti juusteotstele maske, õlitasin neid, aga kuidagi kuivad ja rabedad olid need ikka. Peale juukselõikust sain asjale pihta, miks see nii oli. Nimelt just see kuumakaitse kuivatab mu juukseid ehk siis teeb sama välja kui ma kuumakaitset üldse ei kasutaks. Kuna on ebanormaale, et peale lõikust on juuksed sama kuivad kui need olid enne lõikus. Muidugi natuke on ka süüdi värvipesu ja veidike ka šhampoonid. Seda kuumakaitset ma enam ei kasuta, sest minu juukseid see kuuma eest ei kaitse.
Ostetud on see samuti toidupoest ja hind võis sellel olla ~5€.


Olen jõudnud ka järeldusele, et minu juustele poe kuumakaitsed ei sobi ja olen nõus juustesse rohkem investeerime, et need head välja näeksid.

Kas Sina oled kasutanud kumbagi neist kuumakaitsest? Millised on kogemused? Millist kuumakaitset julged soovitada ehk leian tänu Sinule endale sobiva kuumakaitse?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Käisin äsja uue kuumakaitse jahil, mõlemad siin mainitud tooted jäid silma, aga otsustasin Loreal'i kasuks.
    Minu lemmik kuumakaitse on Schwarzkopf Got2b oma, musta värvi pudelis,soovitan!
    Loreal'i toote kohta ei ole veel arvamus kujunenud, aga põranda teeb see jube libedaks :D.


    http://justmecleer.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Schwarzkopf Got2b oma olen ka kasutanud. Ei olnud halb, aga ega midagi nii ahhetama panevat. Samas kasutasin seda üsna ammu ehk uuesti proovides meeldiks jälle!?
      Praegu kasutan aga Wella kuumakaitset ja tundub, et sobib mu juustega. Mingi ajapärast on ka ehk arvustus tulemas.
      Minu arust teevad enamus juustesse pihustatavad asjad põranda libedaks :D

      Delete

Post a Comment

Popular Posts