REVIEW: Signe Seebid // Meresoola-apelsini seep

Ma sain küll Signe seepidelt selle seebi juba ammu proovimiseks, kuid mahti saan sellest alles nüüd rääkida, häbi. Parem hilja, kui mitte kunagi.



Seebi omadused - Magusa apelsini rahustav aroom dušši all on parim viis päeva lõpetamiseks.
Rahvameditsiinis on meresool hinnatud oma laialdase toime poolest- sool on lihaseid lõõgastav ja põletikuvastase toimega. Aitab nahal lõõgastuda ja taastuda.
Õrnatoimeline roosa savi puhastab, trimmib ja toniseerib.


Alates teismeeast on mul alati olnud probleeme aknega. Muidugi vanusega ja kõik sellega kaasnevaga läheb nägu natukenegi paremaks, kuid perfektusest on asi siiski kaugel. Õnneks on siiski tänapäeval tehtud selliseid tooteid, mis teevad näonaha heaks, kui mitte isegi väga heaks. Mina sain Signe Seepidelt proovida Meresoola-apelsini seebi ja võin öelda, et see tuli minu nahaga toime ja töötas suurepäraselt. 
Alguses ma seda seepi nii regulaarselt ei kasutanud. Kasutasin ainult siis kui nädalavahetustel kodus käisin. Kui tuli aga suvi ja maale ära tulin, hakkasin ma seda igapäevaselt kasutama. Tulemusi oli näha juba üsna pea. Näha oli kuidas nahk muutus peale igat pesu klaarimaks, säravamaks ja puhtamaks. Väikesed ebameeldivad külalised kadusid. Neid oli vähem ka tulemas. Võiksin öelda, et minu nahale see sobis suurepäraselt. Julgen soovitada seda neile, kelle nahk kaldub rohkem akne poole, sest see seep hoidis tõesti probleemi kontrolliall. 
Rääkides lõhnast, siis see on üsna selline looduslähedane. Kuna tegu on ka loodusliku ja eestimaise tootega, siis see on just see mida sellelt oodata. Mulle lõhn igatahes meeldib. Minu naha tüübiks on kombineeritud nahk ja sellepärast vajan ka peale näopesu kreemi. 
Seepi jagub üsna pikaks ajaks (minul jagus seda pea 3.kuuks) ja selle hinnaks on vaid 4.50€


Milliseid Singe Seebi tooteid olen Sina kasutanud?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mulle meeldib väga meresoola-mündi seep. Kasutan seda raseerimiseks ja on palju parem kui mis iganes spetsiaalne raseerimiseks mõeldus vaht/geel. Alguses kasutasin näopesuks ka, meeldis ja tegi näonaha puhtamaks aga siis eksisid mu riiulitele ära mitu erinevat näopuhastuseks mõeldud toodet ja seep jäi ainult raseerimiseks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks see nii kipub olema jah, et uued tooted asendavad vanad olijad.
      Ma pole kordagi mõelnud, et seepi kasutada raseerimiseks, aga kui sa seda siin nüüd kiidad, siis peaks proovima :)

      Delete
  2. Replies
    1. Kaubamajast, I.L.U'st või siis nende kodulehelt :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts