The Fault In Our Stars

Kilpnäärmevähki põdev 16-aastane Hazel on õnnelik natukese juurde ostetud aja eest, kuigi ta ei tea veel selle natukese pikkust. Tal on tunne, nagu voolaks elu ta sõrmede vahelt minema. Kuni ta kohtub Augustusega. Kangekaelne ja sihikindel poiss on otsustanud, et peab võitma Hazeli südame, mis selle hetkeni on kuulunud ühele lõputa jäänud romaanile. Kuigi haigus nõuab oma, kirjutatakse noorte elu käsikiri ümber ja nad leiavad selle, mida ei ole jõudnud veel kaotada.
“Süü on tähtedel” on põrgulikult naljakas, enneolematu, rõõmu täis tohutult kurb raamat. See raamat murrab lugeja südame – aga mitte selle pärast, et kurnaks südant, vaid seetõttu, et täidab selle üha uuesti ja uuesti, nii et see lõpuks enam midagi mahutada ei jaksa ning tükkideks lendab.


Ma pole varasemalt ühestki raamatust rääkinud, aga täna ma tunnen, et see on raamat millest võiks rääkida. Sellest raamatust peaks teadma enamik noori. Juhul kui pole raamatut loetud, siis filmi on ikka nähtud.
Mina sattusin selle raamatu otsa puht juhuslikult, kui ühel päeval perega Prismas käisime. Nägin siis riiulil seda raamatut, peas käis mõte, et ei saa minagi sellest raamatust enam lihtsalt mööda vaadata. Issilt natuke küsimist ja raamat oli minu. 
Lugesin läbi selle nädalaga. Vahepeal oli päevi kus raamatut ei jõudnud kättegi võtta, aga jah, kiirelt see läbi sai. Tõsi, tegu on väga hea raamatuga. Oli ka esimene kord kui raamatut lugedes tulid pisarad silma ja see tähendas vaid üht, filmi vaatamine saab raske olema (ma kipun igat kurba filmi vaadates nutma hakkama :D )
Eile vaatasin ka filmi ära. Selle vaatamine oli küll natuke häiritud (arvuti kõlarid on tuksis ja heli krabises vastikult), aga sellegi poolest vaatasin selle ära ja mõistan nüüd kõiki neid pisara valajaid, kes kinos seda vaatamas käisid. Kurb, kuid väga ilus film. 
Film ja raamat on siiski erinevad. Raamat meeldis mulle rohkem võib-olla sellepärast, et raamatuid loen vähem ja see oli kaasahaarav, sa tunned kuidas tahad veel ja veel lugeda. Nagu mainisin on need erinevad, seega on hea, et kui oled ainult filmi näinud, saad raamatust nii mõndagi lisaks lugeda. Vastupidises olukorras näed, kuidas nii mõnigi koht on filmis välja jäänud.
Kes sa vähegi raamatuhuviline oled, loe seda, see on seda väärt. Raamatu sain Prismast ja maksis 17€.



Kas Sina oled seda raamatut lugenud või filmi näinud? Kuidas jäid rahule?
Ja kuna mulle hakkas raamatute lugemine meeldima,  ehk oskad siis head raamatut mulle soovitada :)

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Hazelil oli ju kopsuvähk mitte kilpnäärmevähk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tead, selle kokkuvõtte ma võtsin ühe raamatupoe lehelt ja lugedes veel, siis jah, Hazelil oli kilpnäärmevähk :)

      Delete
  2. Olen ka selle läbi lugenud ning meeldis väga! Filmi ei ole veel vaadanud, kuid põhimõtteliselt kõik, kes on, ütlevad, et tuleb varuda päris palju salvrätikuid :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, see on tõsi, just filmi teine pool. Kindlasti vaata film ka ära, vaatamist väärt :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts