Instagram post

Oi, see oli ikka ammu kui lisasin siia telefoniga tehtud pilte. Põhjus on aga lihtne, miks see nii oli. Nimelt, mu telefon läks suve alguses katki ja oli kuu aega paranduses. Nüüd aga olen tagasi ja tegutsen jõudsalt instagramis :)


1. Alustasin Nike Training programmiga. Kahjuks on see nüüd aga poolikuks jäänud, sest no kohe üldse ei oska ilma jalgratta sõiduta olla. 2. Tegin perele tervisliku hommikusöögi. 3. Pätsi pitsakohvikus lõuna, kahjuks oli pasta liiga koorene ja palju ei kannatanud süüa. 4. Nike Training programm käskis mul jooksma minna ja ma ka tegin seda.


1. Näitasin lõpuks kõigile oma uut sõpra, millega oli selleks ajaks sõidetud pea 161km. 2. Kaua oodatud pisike, keda sai haiglas vaatamas käidud. 3. Mina sain sõita maale vanaisa, onu ja onunaise sünnipäeva tähistamisele. 4. Otsustasin ka mina sellele raamatule võimaluse anda. Olen sellega poole peal ja jagub ainult kiidusõnu.


1. Jah, varsti ongi kool ja selleks vaja käia poodides ja uusi riideid osta + üks pilt ka tõestuseks. 2. Astusin taaskord oma mugavustsooni ja panin küüned. 3. Lõpuks sain endal need kaua otsitud tennised. 4. Olin oma Härrale hea naine. Lõin auto sees ja väljast läikima. 


Leiad mind instagramist Kklaaarika.



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Millise telefoniga sa neid pilte teed ning kas kasutad mingeid photoshop programme, et pilte muuta? :) Väga ilusad tulevad sul need välja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oiii, Aitäh sulle! :)
      Telefoniks on LG Optimus G. Valdavalt kasutan instagrami töötlusi, kuid mõnikord ka PicsArt'i :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts