REVIEW: AVON naturals body care // Sweet sugar plum & vanilla

Suvi on küll varsti läbi saamas, aga miks mitte varuda uusi tooteid juba järgmiseks suveks?
Täna tahaks teile rääkida ühest komplektist, mis koosneb kolmest tootest. 
Kuna suvi on aeg, kus tahaks kasutada värskeid ja kergeid tooted, on need 3 just need õiged + see sari lõhnab I-M-E-L-I-S-E-L-T, et soov on neid jälle ja jälle kasutada.
Dušigeel - need on asjad, millest on raske pikalt rääkida. Vahutab piisavalt, teeb naha ilusti puhtaks ja mis peamine, see lõhnab imeliselt. Hinnaks on sellel 2.49€
Ihupiim - olen avastanud, et ihupiimad on need, mis kahjuks minu nahale ei sobi. Need jäävad lahjaks, ega niisuta piisavalt minu kuiva nahka. Nii palju tean aga öelda, et ihupiim imendub väga kiirelt nahka, ega jäta seda kleepuvaks. See on ju tavaliselt kreemide kohapealt suureks plussiks.
Kehasprei - suvel on see tõeliselt hea alternatiiv rasketele ja vängetele lõhnaõlidele. Kestvus on neil üsna väike, aga see on ka spreidele omane. Kuid see on nii väike, et kotti pista ja päeva jooksul sellega end värskendada.
Ihupiima ja kehasprei hinda ma kataloogist ei leidnud, aga üle 5€ ei maksa need kindlasti.


Kas Sina oled mõnda neist toodetest kasutanud? Kuidas meeldis?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kas nende lõhn jääb kauemaks nahale?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohohoo, tead ma ihupiima pole ammu kasutanud, aga ega see just kaua ei püsinud. Peale selle dušigeeli kasutamist, vist nahk ei lõhnanud nagu väga üldse. Tegu on selliste kergemate toodetega :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts