2.PÄEV - Saksamaal (26.07)

Ütlen kohe ära, et ei hakka üritamagi öelda, mis kell kuskil piiri ületasime, sest ma lihtsalt ei mäleta (magasin). Ja ega see nii väga põnev polegi ju.
Sõit veel endiselt jätkus. Enne saksa jõudmist sai Poolas kerge hommikusöök tehtud, et jaksaks edasi liikuda. Saksamaale jõudsime mingi peale lõunat (seda piiri ületust ainsana enam-vähem mäletan) . Sihtriiki jõudes ei võtnud me plaaniks kohe Baierimaale jõuda, sest lihtsalt poleks jõudnud ja jaksanud. Esimesel saksamaal olles päeva läbisime Dresdeni ja peatusime Chemnitzi lähedal. Seal ka ööbisime (käisime kahe hotelli juures, kolmandasse hotelli issi helistas ja see sobiski). Saime 2 tuba. Mulle ja R'ile, ja teine tuba vanematele ja õele. Ööbimiskoht olemas, käisime otsisime veel mõned poed ülesse, kust natuke söögikraami osta ja ka ümbrust vaadata. Enne hotelli minekut tegime veel õhtusöögi ja siis kähku tuppa, pessu ja magama.

Esimene söögipeatus kuskil Poolas

Meie tubli kokaonu nendel reisipäevadel.

Käisime kuskil tankla juures olevas poes ja seal leidus erinevaid mentoseid. Ning võin öelda, et see roosa pakiga, mis meil eestis müügil on, on siiani parim olnud.

Esimene peatus Saksamaal

Esimeseks peatuspaigaks oli Hotel Eintracht. Tegu oli väga armsa, hubase ja mõnusa hotelliga. Nagu empsiga mõlemad ütlesime, poleks osanud tahtagi sellises hotellis ööbida. Lisaks ööbimisele saime ka saksa hommikusööki proovida.
Seda pilti vaadates tahaks sinna hotelli ja üldse sinna piirkonda tagasi minna. Mõnusalt väike külakene, hästi vaikne ja rahulik.

Vaade, mis jäi aknast välja vaadates paremale

Mõtlesime, et proovime ka saksa siidrid ära. Nagu ma kartsin, maitsesid need rohkem nagu õlu. Väkk.

Teie Klaarika! :)

Comments

1. Kui me igoriga üle piiri jõuame, siis esimene asi on kohe kirsi kokakoolat osta. :D Mind hakkas kohe huvitama, mis väikest pliiti su isa kasutab? Meile meeldib ka käia niimoodi reisimas, kuid nii tüütu on koguaeg võikusid süüa.

Toredad pildid :)

Replies
    1. Hehhe, mina sain kirsi kokat maitsta esimest korda Prantsusmaal ja nüüd saksa minnes mõtlesin, et ehk leidub ka seda seal ja minu õnneks ka leidus. Väike pudel on mind endiselt külmkapis ootamas.
      Mul isa sõitis kunagi rekkaga ja siis ostis endale pliidi. Nagu aru sain peaks see olema gaasipliit. Täidab seda mingi gaasitopsiga:D

Aitäh sulle armas Jaanika! :) Etteruttavalt - homme on pilte ikka ohtralt tulemas :)