Ostud Saksamaalt

Täna näitan teile, mis ma saksamaal endale soetasin. Asju pole küll teab kui palju, aga miks peakski välismaal käies alati palju asju kokku kuhjama :)



Kui alguses olin arvamisel, et need jalanõud minu koju kunagi teed ei leia, siis pean sõnu sööma. Ühes toidupoes nägin neid ja mõtlesin, et kuna nii hea hinnaga siis võib ju proovida ja ütleks, et need olid ülejäänud aja mu lemmik jalanõud. Igal soojal ilmal leidsin just need jalanõud enda jalast.
Väga mugavad, ilusad ja hinnaks oli ~7€.

Ei saanud mina neid jalanõusid poodi jätta. Puhtalt värvi pärast pidin need saama. Nüüd muidugi tuleks endale sügiseks roosa jope leida, et neid kanda saaks :P Ostetud sai ka need mingisugusest toidupoest. Oli taoline pood nagu meil Prisma. Maksid need soodukaga ~20€ (40€)


Veel jalanõusid :P
Olin ammu taolisi tenniseid otsinud, küll leopardi mustriga,  (saladus katteall võin öelda, et leopardi mustriga tennised on mul nüüd olemas), aga ka need meeldisid mulle ja olid jalas väga mugavad. Poe nime ma kahjuks ei mäleta. Hinnaks oli neil ~15€.
Paar päeva tagasi Walkingus käies nägin täpselt selliseid  ja seal oli hinnaks neil ~13€.

Oh jah, H&M'st oleksin tahtnud kõik spordiriided endaga kaasa tuua, aga kahjuks tuli siiski peaga mõelda ja mingisugune valik teha. Trenniriided võiksid värvilised olla ja sellest tingitud ka just selline pluusi. Leian, et mida värvilisemad riided, seda rohkem on motivatsiooni trenni teha :)
Hinnaks oli sellel ~10€

Pükste vahel aga kahjuks ma valida ei suutnud ja samas on ka mõlemaid vaja. Mustad on kolmveerand ja hallid täispikad püksid. Mõlemad on küll natuke erinevast materjalist, aga siiski mitte midagi ebameeldivat. Mustad on rohkem strets ja hallid rohkem riidest/pehmemad.
Ühe püksipaari hinnaks oli ~25€.

Pluusisi on alati vaja ja neid ei ole kunagi liiast, minul kipub neid aga natuke puudu olema. Mõnusast materjalist pluusid, hinnaks oli komplektil ~10€.

Selle kleidiga oli hea vedamine. Poodi minnes oli suur stange odavaid kleite täis ja pärast lahkudes oli see odav lett kadunud. Kleit millega sobib igal aastaajal käia ja saada see lausa 5€, milline võit :)

Nüüd ka üks asi, mis ei ole riietus. Kui käisime viimases poes, kust natuke nänni koju kaasa osta, nägin seda cooli värviga pudelit. Jaa ma pidin selle saama, kahjuks proovida pole veel jõudnud, aga ma teen seda õige pea :) Maksis äkki 3€.

Kust soetad sina enim spordiriideid?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Kõik väga ilusad asjad! :)

    www.blogicarmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. mina ostan oma spordiriided alati sportsdirectist - suur valik ja soodsad hinnad :)

    http://callmefabulous.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. mul sama, aga + veel mugavus, ei pea poodides ringi tuhnima :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts