Mõningad ostud Ukrainast

Seekord sai endale vaid kaks asja soetatud, mis on minu puhul ime, sest tavaliselt on mul pea kõike vaja, aga õnneks seekord nii polnud ja isegi enda üle uhke :)

Selle lõhna sain turult ja hinnaks oli tal 160 гр. ehk meie rahas mingi 14€ ja veits peale. Ilmselgelt pole tegu orginaaliga, aga sai juba lõhna püsivust testitud ja võiks öelda, et väga hästi püsib peal ja igati oma hinda väärt. 

Turul ringi käies jäid need mulle kohe silma, olid suurus 40, mõtlesin et ega tükki küljest võta kui neid proovin, sobisid jalga nagu valatult ja ilmselgelt ei suutnud neist enam lahti öelda, sees on neil üüber mõnus ja soe karv, mis on hullult pehme, vanad uggid olidki juba oma aja ära elanud. Need maksid 370 гр. ehk siis mingi 32€

Ja ei puudunud ka seekord ninni-nänni ostmine. Selle jäätee ostsin poola statist, mõtlesin et prooviks ka selle ära, aga see pole minu cup of tea. Ma ei pööranud tähelepanu, et millega see on jah see sisaldab mett ja peale ühte suve pole ma enam eriline mee sõber. Pudel näeb muidugi väga kutsuv ja isuäratav välja :)

Alati kui kuskil välismaal on saanud käia siis olen ostnud erinevaid milka šokolaade, sai ka seekord need kaks järgi proovitud, täitsa söödavad, aga ei kuulu mu lemmikute hulka.

Kui tahad rohkem pilte lihtsalt Ukrainast näha, siis vaata seda postitust SIIN, suvel sai seal pea terve nädal veedetud. Endiselt SEDA  laulu kuulates tekib suur tahtmine jälle see 5 päevane Ukraina reis ette võtta, seekord oli see kuidagi teistsugune, pold päeva kus poleks naernud pisarateni, see kõik oli lihtsalt nii cool. Issi ja romka nad kohe on kaks lolli koos. See ehk on üks reis mis mulle alatiseks meelde jääb ja kuhu läheks alati tagasi. Laulu kuulates tuleb kõik meelde ja tekib kohe igatsus, aga noh vähemalt mul oli tore ja olen väga õnnelik, et ma siiski otsustasin sinna minna, olin üsna pikalt kindel, et ma ikka ei lähe sinna, aga tänu empsile, nädal enne minekut muutsin enda meelt. 

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts