GIVEAWAY võitja!

Ja ongi see ahvatlev Giveaway lõppenud ja teen kohe kohe võitja teatavaks. Mul on väga hea meel, et nii palju osalejaid oli ja eriti hea meel on uute lugejate üle ja muidugi ka mu ustavad lugejad, Aitäh teile :) Seekord mõtlesin teistmoodi võitja välja loosida. Mõtlesin sellise lühme video teha ja nii ma tegingi, aga kuna mul pole mingit erilist videote tegemise programmi siis tuli see üsna amatöörlik ja selline apsakatega, kuna ei saanud videosi lõigata nagu oleks soovinud ( algus venib üsna pikale, loodan et te väga pahaseks mu peale ei saa) aga see selleks, võitja saan ikka välja loositud :)



Aga teised lugejad ärge pead norgu laske, sest pole palju puudu 100 jälgijast, vaid 12. Mul on juba uus meeldiv kink valmis pandud enne suurt jõululoosi. Seega järgmise loosi kaugus on teie endi teha.

Teie Klaarika! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts