Blogija Triinu Liis

Täna tutvustan teile ülimalt rõõmsameelset ja särasilmset Triinu Liisi. Tema blogi olen jälginud juba üsna pikalt ja alati on tema postitused huvi pakkunud. Ta on alati nii rõõmus ja see teeb mindki rõõmsaks, süstiks justkui positiivsust juurde. Ja ei saa üle ega ümber tema üüber coolidest tuhkrutest, kahjuks ei ole mul tema tuhrutest pilti, kuid neid saad vaadata aga tema blogist, SIIN . Ma olen üsna kindel, et Triinu Liis ei jäta kedagi külmaks :) Kuid nüüd siis saame temaga lähemalt tuttavaks ;)



1.Mis pani sind blogima ja mis hoiab sind endiselt selle juures?

Esialgu suur huvi välismaa blogide vastu, seejärel uudishimu kõikide nende asjade vastu mida blogis kajastan ning seejärel ka kübeke edevust. :)

2. Milline haridus on sul juba taskus, kas on veel midagi plaanis juurde õppida?

Läksin juba keskkooli ajal assistendina tööle ning hiljem kui sain täielikult tööle pühenduda valisin selle tee. Loomulikult pidin ma läbima kümneid koolitusi selleks aga tänasel päeval olen tänu sellele otsusele saanud kinnisvaraarendus firma müügijuhiks. Ehk lähen tõesti kunagi veel midagi juurde õppima aga praegu olen rahul seal kus olen. See töö on täpselt midagi mulle!



3. Mille üle oled oma elus kõige uhkem?
Kõige uhkem olen oma vanaema üle. Mul on maailma parim vanaema Tibu!

4. Milline näeb välja sinu üks argipäev?
Ärkan kella üheksast. Käin pesus, sätin ja söön hommikust. Seda kõike hästi tasa, et Jüri ei ärkaks. Enamasti ärkab Jüri siis kui uksest välja olen astumas ja haaran kaasa omale ühe musi. Sean sammud tööle. Minu töö jaguneb kahte moodi: Klientidega kohtumised ning nö lobby töö. Päeva jooksul jooksen enamasti objektilt objektile, notarist, notarisse ja vaiksematel hetkedel teen kontoris arvutiga tööd. Umbes kella viie/kuue paiku liigun tavaliselt koju. Seal ootab mind Jüri koos meie suslikute ja mõne hea filmi/seriaaliga. Sööme koos õhtust, tegeleme loomadega ja sisustame õhtu tihti mõne lemmiku seriaali või filmiga. Peale seda läheme tuttu.



5. Kuidas näed oma tulevikku 10 aasta pärast?
Hmm.. 10 aasta pärast võiks me Jüriga abielus olla, meil võiks olla oma kodu, kaks last ja väike jack russel. Loomulikult meie tuhkrud ka! Me elaksime kuskil linnale lähedal aga meil oleks oma aed. Me ei peaks millegi pärast muretsema. Me oleme õnnelikud!

6. Mis on sinu ilu saladus?
Minu ilu saladus on minu kodu. Ma olen siin õnnelik ja minu meelest teebki see ühest inimesest ilusa inimese. Ma tunnen ennast kodus suurepäraselt ja see on justkui pesa kuhu peitu pugeda ja unustada kõik mured. Ka minu loomad suudavad mind alati naeratama panna.



7. Sinu kolm lemmik ilutoodet, mida kasutad?
MUS'i põsepuna "sand" - kasutan päikesepuudri asemel. MAC'i paintpot – kasutan lauvärvi aluskreemina (ps! teeb imesid!), Too faced romantic eye palette – imeilusad värvid!

9. Mis on sinu must-have riideese?
Mustad skinny jeans'id. Sobivad igasse olukorda :)

10. Milleta sa mitte kunagi kodustuksest välja ei astu?
Ilma musita Jürilt!



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts