AVON foot works

Sageli on nii, et pöörame suurt tähelepanu oma kätele, kehale, näole jne, kuid unustame jalad, ka neid tuleks hellalt kohelda, sest tahame, et need viiks meid veel igale poole :) 
Ka mina olin üks neist, kes jalgadele tähelepanu ei pööranud, kui nüüdseks on see muutnud, viimasest avoni kataloogist sai endale kaks jalahooldus toodet tellitud ja olen nendega rahul ja usun, et jalad tänavad mind samuti :)

Meresoolaga elustav koorija!
Kõige pealt leotasin jalgu kuumas vees (muidugi nii kuumas, et jalad kannataks ikka vette panna) ja siis alustasin jalgade koorimist. Esimene mõte oli mmmmm, nii hea lõhn. Koorija sees oli väga palju erinevaid osakesi. Hea on see, et need osakesed ei sula kiirelt ära ja tänu sellele saab üsna pikalt koorida. Peale koorimist olid jalad mõnusalt pehmed. Mulle see koorija meeldib.


Jalakreem!
Peale jalgade koorimist hellitasin veel oma jalgu ja kreemitasin neid. Peale kreemitamist olid jalad veel pehmemad ja selline mõnusalt värske tunne oli jalgadel. See oli nagu kerge spa protsetruud jalgadele. Jalad kindlasti tänavad mind :) kreemi lõhn on üsna neutraalne kui siis mingi õrnem lõhn on. Tuubist nuusutades on võib-olla ebameeldiv see lõhn, aga jalgadele kandes ei tunne üldse seda lõhna. 

Selle komplekti hind jäi 5-6€ vahele ja on igat oma senti väärt. Mõlemat toodet on 75ml, mida minu arust on täpselt parajalt.
Sooviks veel sellele komplektile juurde vannisoola, aga olen kindel, et see mul ostmata ei jää. Julgen seda koorijat ja kreemi soovitada, mina olen rahul :)

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts