MISSREBEL.COM

Nagu pealkirjast võib järeldada, et tegu on neti poega. Sai siis mõniaeg tagasi klassiõe kaudu üks kampsun ja üks pluus tellitud. Must pluus on seest väga soe ja üli mõnsa ja sobis ideaalselt selga, kartsin alguses, et võib väikseks jääda, aga õnneks sobis nagu valatult. Kahjuks aga valge kampsun oli pettumus. Kampsun on one-size kuid mulle siiski veits suur (kuna suvega sai nii mõnigi kilo kaotatud, siis ilmselt olen M suuruse kandja)  ja see pani imestama, et mis need inimesed teevad, kes on suurus S, nad vist täitsa upuvad selle sisse. Ta nüüd mulle mingi ulme suur polnud, kuid ilusti selga ta mulle ei istunud. Ilmselt müün maha või noh tglt müüngi. Kui kellelgi on selle soovi, siis andke märku. Hinnaks on sellel 15€ ja Tartus on võimalik ka käest-kätte.
Selle leheküljega saad tutvuda SIIN . Seal on väga palju ilusaid asju ja mis eriti hea, kõik on taskukohase hinnaga ;)




Piltidelt pole võib-olla seda õiget värvi näha, aga see on valge, kuid mitte lumivalge vaid selline kreemikas valge.




Mul on ka väike mõte, et kui mul täitub 50 jälgijat blogis, teeks ühe kingiloosi, aga selleks, et see teoks saaks, siis need kes veel jälgijad ei ole siis saad seda teha paremal oleval küljeribal vajutades "join this site" :)

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Käisin siin praegu üle väga pika aja ning ikka veel riivab silma see "ilus" keskmine sõrm paremas ääres. Jah, tore, üritad nii siin kui facebookis oma blogi käima saada, austusest lugejate vastu teed loose aga samas tervitab neid inimesi iga kord siia tulles üks keskmine sõrm. Väga armas...

    ReplyDelete
  2. Klaarika, ära tee üldse välja inimestest, kes on kadedad! Tundub, et lihtsalt inimestel pole mitte midagi muud tarka teha! Ja sellistele inimestele tulebki keskmist näppu näidata! Jõudu ja edu Sulle blogi kirjutamisel!

    Su salajane fänn Tartust

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma vaikselt proovin olla selliste asjade vastu üsna ükskõikne ja Suur aitäh! :)

      Delete
  3. Kui on ilusad näpud ja hoolitsetud küüned, miks neid mitte näidata?? :))

    ReplyDelete
  4. Sellist asja ma ei ole enne kohanud, et meili peale tuleb teade, kui keegi peale mind veel kommenteerib. Igatahes väga positiivne, sest muidu ma ei olekski teisi kommentaare näinud. Ning üks Klaarika kommentaar, mis meilil täitsa olemas, on siit juba kadunud... selline mõju siis anonüümsusel. Esimesele julgele anonüümsele vastu, et ma võin ju olla kade inimene, kellel pole midagi paremat teha, aga vähemalt ma tegutsen oma nime alt :)
    Vastuseks Klaarika kommentaarile, mis siit "juhuslikult" ära kadus, et minu pärast poleks sa pidanud seda pilti ära kustutama, see oli vaid väike vahemärkus, mitte käsk. Aga minu silmale on üldine pilt nüüd ilusam ja vaevalt ma ainus olen ;)

    ReplyDelete
  5. Klaarika! Ole nüüd! Miks sa lased üldse sellistel mõttetutel asjadel end härida? Ma küll ei tea, kes see Katre on, aga vaadates ta profiilipilti, soovitaks ma tal vastu see ära vahetada.
    Pea püsti ja edasi!
    Loen rõõmuga su blogi !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts