Kohe kohe on läbi saamas see hullumeelne nädal, peaaegu võib kergendunult hingata, sest vaja veel homne ajalugu üle elada :) Täna oli jälle üsna kiire päev. Koolis oli 7 tundi, peale kooli läksime Triinuga linna, et endale bussipiletid osta, võtsin enda võidetud joogi ka välja, suureks üllatuseks oli see, et võitsin mingi Creme joogi, aga ma ei pidanud seda jooki võtma vaid sain ise valida, ilmselgelt valisin kakao, mida ma tegelikult koguaeg jahtinud olen :P Õnneks peale linnas käiku oli kodus natuke aega ka lihtsalt olla, aga see aeg kadus ka justkui õhku, trenn oli väga mõnus ja on tunda, et olen selle kuu ajaga arenenud, jõuan juba enamus asju ilusti kaasa teha :P Aa sain veel enda tellitud Avoni asjad kätte, aknalaua peal on justkui avoni ladu. Kuna mul pole aega linnas käia, siis enamus asjad tellingi kuskilt ja kui klassiõde alati Avoni kataloogiga kooli tuleb ja ma seda lappan siis ilmselgelt on mul sealt ALATI midagi vaja :D:D


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts