Blogija Anna Elisabeth Vaher

Saa tuttavaks minu viimase lemmik blogijaga, kelleks on alati inspireeriv ja rõõmsameelne Anna Elisabeth :) Ka tema on oma postitustes alati nii siiras ja armas, tema postitused teevad alati tuju heaks, sest tema pilte vaadates, temast lihtsalt kiirgab seda rõõmu. Ei saa ka mainimata jätta tema riietumisstiili, see on mulle alati meeldinud, üleüldse üks väga ilus inimene :) Kuid mis seal ikka, saame siis temaga lähemalt tuttavaks :)


1. Mis pani sind blogima ja mis hoiab sind endiselt selle juures?
 Hakkasin blogima, sest olin juba tükk aega lugenud arvukalt teisi välismaiseid blogisid ning tundsin ühel hetkel, et ainult lugemisest mulle enam ei piisa - tahan ise ka teha! Alustasin tagaishoidlikumalt ja võttes eeskuju teistest, kuid üsna ruttu sain juba kätte oma stiili ja omad vaatenurgad, mis aitasid blogil olla just nii minu nägu, kui vaja. 

2. Milline haridus on sul juba taskus, kas on veel midagi plaanis juurde õppida? 
Mul on taskus keskharidus ja hetkel omandamisel bakalaureusekraad. Kindlasti astun tulevikus ka magistrisse, kuid eelistan sellele vähemalt hetkel veel mitte mõelda. Täiskohaga töö ja täiskohaga kooli kombineerimine on nii suur peavalu, et püüan elada päev korraga.


3. Mille üle oled oma elus kõige uhkem?
 Kõige uhkem olen tegelikult oma vanemate üle, et minust on kasvatatud selline inimene, nagu ma praegu olen. Mind pole liiga rangelt koheldud, mu unistusi pole piiratud, ma pole pidanud taldrikut tühjaks sööma (:D) ja nii edasi - see on näidanud, et kui sa annad lapsele vabad käed, teeb ta ise õigeid valikuid ja ei lähe salaja keelatu juurde. Niisiis, arvan, et just see "tee, kuidas soovid, aga arvesta ise tagajärgedega" suhtumine eelkõige just emalt on mind õpetanud kõiki valikuid elus läbi kaaluma ja mõtlema, kas ma tahan ka tagajärgedega tegeleda. Arvan, et selline suhtumine on just miski, mis mind alles viib nende tegudeni, mille üle tõeliselt uhke olla. Oma blogi üle olen ka loomulikult väga uhke, aga olen iseenda suurim kriitik ja ütlen ausalt, et mu blogil on veel väga pikk maa minna.

4. Milline näeb välja sinu üks argipäev?
Tavaliselt lähen kõigepealt toimetusse tööle ja siis loengusse. Kui loeng liiga hilja ei lõppe, jõuan veel tööle tagasi, kuid vahel istun õhtuni koolis. Vabad hetked veedan kodus blogides, maal vanematel külas käies ja elukaaslasega filme-sarju vaadates, kassi kaisutades. Hetkel on mul fookuses ka uue kodu remont, mis edeneb tasapisi. Mõnikord külastan õhtuti või lõuna ajal erinevaid pressi- ja moeüritusi - need lisavad muidu vahel tüütuks muutuvale argipäevale pisut sära ja särtsu.



5. Kuidas näed oma tulevikku 10 aasta pärast? 
Arvan, et kümne aasta pärast olen ma selgeks saanud, mis see on, millega ma siis lõpuks tegeleda tahan, aga kui ka pole, siis pole sellest ka hullu... Loodetavasti olen selleks ajaks juba enam kui kahe lapse ema, õnnelikult abielus ja kui väga unistama hakata, võiks mul selleks ajaks ka oma aed olla, kuhu sirelid ja toomingad istutada. Eks näis, üks päev korraga. :)

6. Mis on sinu ilu saladus?
Mine pigem varem kui hiljem magama, võta oma esimeseks joogivalikuks alati vesi, eelista tervislikku toitu, võta õhtuti meik korralikult maha, ära unusta niisutavat kreemi ja kõik peaks hästi olema. ;)

 7. Sinu kolm lemmik ilutoodet, mida kasutad?
 Kõige enam meeldib mulle huuli värvida, keha kreemitada ja küüsi lakkida. Huulepulkadest soovitan julgelt Rimmel Lasting Finish pulki ja M.A.C-i huulepulki, mu lemmikud kehakreemid on L'Occitane, The Body Shopi ja Victoria's Secreti kaupluses ning küünelakkide osas soovitan piiluda näiteks Rimmeli ja OPI poole.


8. Kuidas enda keha vormis hoiad?
Oeh, ei hoiagi... Ma ei ole trenniinimene. Peamiselt jälgin oma toitumist, aga muid saladusi mul pole. Plaanin siiski varsti ka regulaarsemalt trennis käima hakata, et keha rohkem toonusesse saada.

9. Mis on sinu must-have riideese?
 Kohe kindlasti on selleks must nahkjakk.
10. Milleta sa mitte kunagi kodustuksest välja ei astu?
Igavate asjade poolest võtmete ja telefonita, aga huvitavam on võib-olla märkida, et harv on juhus, kui mul pole kaasas juukselakipudelit. 


Mul on väga hea meel, et need 3 imetoredat blogijat olid nõus minu küsimustele vastama :) 
Oleks päris tore ka edaspidi midagi sarnast teha, kuid ideed on otsas, ehk oskate aidata, mida võiks järgmiseks teha, et nädalas korra tuleks mingi kindel postitus? :)

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts