AVON Ultra Sexy

Kuna head lõhnad olid otsas ja saades ühe Avoni lõhnaõli testri teadsin, et pean selle endale tellima ja nüüd ehibki üks armas lõhnaõli pudel mu kapipealset. 

Vabasta oma võrgutav pool vastupandamatu seguga provokatiivsest pirnist ja hõõguvast magnooliast sensuaalse ambraloori taustal.

Ma kohe ei oskagi seda lõhna nii iseloomustada, seda tuleb lihtsalt ise tunda :) 
See väike pudel on juba väga armas ja see must pitsist kork? sobib sinna imehästi. Tõeliselt ilus, juba pudeli pärast võiks selle osta :P
Tellisin selle siis Avonist, kuna see on uus lõhn siis sain selle tutvumis hinnaga 13.99€, nüüdses kataloogis on selle lõhna hinnaks 16.59€ ja täishind on sellel 21€ ja pudel on 50ml suur, üsnagi paras kodus on seda lõhna.
Kellele meeldivad vähe julgemad lõhnaõlid siis seda ma soovitan, mina olen sellega väga rahul :)
Ja nüüd pilte uudistama :)






Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Nii ilus pudel! Tahaks ka kohe proovida :)

    Laura
    http://pinkfrenzymissl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Pudel on tõesti väga ilus! :) Julgen soovitada ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts