Tavaline esmaspäev

Ongi esimene koolipäev üle elatud ja hakkab vaikselt harjuma jälle selle eluga Tartus. Oli tunda, et polnud ammu ka trennis käinud. Viimati käisingi  2 nädalat tagasi trennis, häbi,häbi. Kuid ei jää muud üle ja tuleb taas end rajale ajada. Täna sain ka oma Avonist tellitud asjad kätte. Varsti on kodus üle ühe asja Avonilt :P Käisime Triinuga ka Selveris. Olin algul üsna kindel, et ma midagi sealt ei osta, aga kuna asjad mida soovinud olen olid hea hinnaga siis ostsin need ära :)




Kui soovid mingist tootest minu arvamust siis julgelt kommenteeri .
Teie Klaarika! :)

Comments

  1. L'Oreali CC creamist tahaks vägagi rohkem teada ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks ma natuke katsetan seda ja siis kirjutan lähemalt sellest :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts