REVIEW: NURME SEEP // NÄOSEEP

Mul hetkel on täielik ideede puudus ja seega pole isegi jõudnud väga teile mingeid uusi asju tutvustada kuigi asju on ootamas küll ja veel, shame. Aga ma siin vaikselt ikka utsitan ennast ja endal ka halb tunne kui pikk vahe sisse tuleb.
Niisiis. Räägiks teile ühest uuest lemmikust. Selleks on Nurme seebi näoseep.


Toode lubab: Puhastab sügavalt mustuse ja meigijäägid. Niisutab ning taastab naha loomuliku mineraalainete sisalduse.

Kasutamine: Ajada märg seep käte vahel vahule ja masseerida seebivahuga nägu ning kael, et eemaldada mustus ning meigijäägid. Loputada sooja veega.

Olen seda nüüd juba vist üle kuu aja kasutanud ja igati rahul. Ilmselt paljusi võib alguses ehmatada selle värv, sest ikkagist seep on ju must, lõhn on tal ka üsna tugev, minu jaoks ei ole ta ebameeldib ega ka meeldiv, selline vahepealne, aga ajapikku harjud ära ja ei pane tähelegi selle lõhna.Seebiga nägu pestes saab nägu mõnusalt puhtaks. Peale näopesu veel kreemitan ka siis nägu on ülimõnus. Ma ei saa muudmoodi kui pean kreemitama, sest mu näonahk on kord selline. Seepi maha pestes nägu krudiseb (ei leia muud sõna selle jaoks) ja tundub justkui väga kuiv, aga ära kuivatades see nii pole. Võiks öelda, et see toimib ka veits halva näo korral. Naljalt ei teki pahasi "külalisi" näole. :) Mina olen rahul ja julgen seda teilegi soovitada :)
Ostsin selle Kaubamajast ja maksis ta umbes 6-7€ :)



Milliseid Nurme seebi tooteid oled sina kasutanud?

Teie Klaarika! :)


Comments

Popular Posts