REVIEW: Avon // Planet Spa // Sleep Serenity

Sain Avonilt mõned Planet Spa tooted proovimiseks ja selle sarja asju proovin suure õhinaga, sest alati on need nii head, vähemalt siiamaani on olnud nii

Kummeli ja lavendliga padjasprei - see on midagi uut, polnud sellest asjast midagi varem kuulnud ja seega oli proovimine lausa topelt põnev. Ootasin pühapäeval väga, et saaks magama minna. Pihustasin patjadele mõned korrad seda seerumit ja toimetasin natuke veel toas ringi, et see saaks natuke sisse imenduda. Voodisse pugedes ja pea padjale pandes torkas ninna mõnus lõhn, kohe tu ndsin kuidas lavendel ja kummel rahustasid mind, selline mõnusalt rahulik tunne tuli peale. Kuid juba teisel ööl ma tundsin selle negatiivseid külgi. Olen tasapisi taibanud, et ma ei talu kõiki lõhnu ja kahjuks on ka selle lõhnaga nii, suudan 15-20 minutit ilusti voodis olla, aga siis hakkab vaikselt valu pähe lööma ja ei ole tore peavaluga magama jääda. Kuna mina olen lõhnade suhtes tundlik, siis see eest teile võib see aga sobida.Pakend on ka muidugi väga ilus, lilla ja hall, see sobib nii ideaalselt, mis sest, et ma seda rohkem kasutada ei julge , ilutseb see mu öökapil. 
Kahjuks ma selle hinda ei tea, sest kehtivas kataloogis seda pole.


Kummeli ja lavendliga unesprei - esmalt ehmatas mind see nimi ära, aga see on tavaline palsam kuivadele kohtadele nagu iga teine, lihtsalt nimi on peenem. Olen seda paaril korral huultele kandnud ja see teeb huuled mõnusalt pehmeks, aga kahjuks tuleb suhu väga ebameeldiv maitse ja naljalt huultele enam ei pane. Kuna mul pole ka kuivasi kohti siis seda rohkem testida pole saanud. Aga kui see juba mu huuled mõne korraga pehmeks tegi siis toimib see ka teistes kohtades ilmselt hästi. Näiteks kuiv nina ümbrus, küünarnukid jms. Samuti ka see väike topsik on väga armas, lihtne, aga väga ilus. 
Samuti ei tea ma ka selle hinda.


Millised Planet Spa tooteid oled kasutanud? Kas oled rahule jäänud?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Padjasprei tundub täitsa huvitav toode. Kahju muidugi, et see sul hakkas peavalu põhjustama :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. On jaa ja see lõhn on ka nii mõnus. Ilmselt olen saanud oma issi geenid ja tal kipub ka osade lõhnadega nii olema, aga ma usun, et olen nii kange ja proovin mõned korrad veel, kui ikka sama jama siis ei kasuta, aga samas mingi võimalus, et tol hetkel lihtsalt oli nii.

      Delete
  2. Proovisin ühte näomaski nende sinisest sarjast, kuid minul tekitas see kahjuks punnikesi ning ei julge rohkem kasutada :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Võimalik, et sinu nahale ei sobinud mõni asi selle maski koostises, aga tasub proovida teisi maske, usun et mõni ikka sobib su näonahale :)

      Delete
  3. Väike parandus, see teine kirjeldus peaks vist olema palsami mitte unesprei kohta.:) Ning seda soovitan panna pulsi kohtade peale nagu randmed, kaela peale, meelekohad jne, sest toime peaks olema pigem rahustav kui niisutav:) Aga endale meeldib väga surnumere kehakoorija:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, nii on, aga ma pole seda ära parandanud :). Ooo, nüüd tean kus see palsam kasutust leiab, mõtlesin juba, et see healõhnaline palsam jääb seisma, aga õnneks siiski mitte, Aitääh nõuannete eest! :)
      Surnumere tooted avonis üldse ühed mu lemmikut, aga kehakoorijat pole saanud veel proovida.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts