REVIEW: Avon // Luxe Extravagance ripsmetušš

Uus volüümi lisav ripsmetušš. Rikkalik ripsmetušš, mis annab sulle IMELISELT LOPSAKAD RIPSMED vaid ühe tõmbega. Ei lähe tükki ega laiali. MUSTA PÄRLI PIGMENDIGA eriti intensiivse pilgu jaoks. 


Ripsmetušši juures jäi esimese asjana silma selle ilus disain. Lilla ja kuldne värv sobivad nii ideaalselt ja teevad selle luksuslikuks nagu ka selle sarja nimi on "LUXE". Sain testimiseks ripsmetušši juba novembris, aega on mul olnud seda proovida küllaga. Alguses olin üsna skeptiline seda proovides, sest see hari juba ei avaldanud muljet. Esimese asjana mõtlesin, et raudselt teeb see mu ripsmed tükki ja üle üldse ei täida neid ülesandeid, mis lubatud, aga ma pean tõdema, et see polnud üldse nii ja ma sain tõsise üllatuse osaliseks seda proovides. No tegelikult esimesed korrad polnud just imestamisväärseks panevad, aga mida rohkem ma seda kasutasin seda rohkem ma sellesse armusin. Ripsmetušš teeb ilusti oma töö ära. Teeb ripsmed pikaks ja tihedaks. Päeva jooksul ei pudene silma alla ja ei tee silmaaluseid mustaks. Mida tahta veel ühelt ripsmetuššilt. Samuti selle maha võtmine on lihtne, ei pea eriliselt silmi nühkima. Mina olen sellega rahul :)

1.kataloogis seda pole, aga järgmises on. Nii palju tean öelda, et täishinnaks on sellel 9.50€ Valikus on ka kahte erinevat värvi must ja pruun.

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Avastasin ka selle ripsmeka enda jaoks eelmise aasta lõpus! Esimene Avoni ripsmekas mida ma üldse kunagi kasutanud olen ja super hea on! Lähiajal jõuan ehk ka ise sellest postituse kirjutada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina olen ikka päris mitmeid avoni ripsmetušše kasutanud ja enamustega rahule jäänud, aga see on seni parim olnud ja üks ripsmekas ootab proovimist. Jään sinu postitust ootama :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts