REVIEW: Johnson's baby oil.


Olen leidnud kehakreemidele alternatiivi, aga see ei tähenda muidugi seda, et ma nüüd kehakreemidest täiesti loobunud olen, oh ei, kapis on juba üks Joik'i kreem mind ootamas. Aga täna räägin teile Johnson's beebiõlist. See, et see on mõeldud beebidele, ei tähenda seda, et meie seda kasutada ei võiks. Vahel on beedidele mõeldud kehatooted palju paremad, sest ilmselgelt pole nende sisse pandud ulmeliselt keemiat ja need on nahasõbralikud. Selle õli avastasin enda jaoks suvel. Alati peale pesu kui olin ka eelnevalt päevitanud, määrisin seda märjale kehale ja lasin 10 minutit sellel imenduda, hiljem kuivatasin end ära ja oi kui pehme oli nahk. Nii niisutatud ja nii toidetud. Nüüd juba üle nädala olen kasutanud seda taas peale igat pesu ja nahk on kogu aeg nii pehme ja mõnus. Praktiliselt on see lõhnatu kui siis mingit õrna lõhna on tunda. Ilmselt selle pudeli kasutan ära siis natukeseks haaran kehamkreemi järgi, sest tahaks end kreemitades ka imehead lõhna tunda, aga see õli ei jää mul viimaseks, kohe kindlasti mitte. Beebiõli saab osta suurematest toidupoodidest ja ka apteekidest. Konsumis maksis 200ml pudel 3.05€. Igati taskukohane hind ja julgen seda soovitada, sest teadagi Johnson's tooted on alati meeldivad olnud.

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Mina soovitaks Sul beebiõli välja vahetada mõne loodusliku õli vastu. Beebiõli koosneb tegelikult suures osast mineraalõlist, mis teadagi ei ole meie nahale hea, niisutab ainult näiliselt ja lõppkokkuvõtes teeb rohkem kahju kui kasu. Arvasin ka ise kunagi, et jube mõnus aga praegu ei paneks seda nahale mitte mingi hinna eest. Proovi hoopis puhast kookosõli! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sellist asja poleks küll oodanud, ega ma väga selle õli koostisesse ei süvenenud, sest mõtlesin, et kui see beebidele mõeldud, miks ei peaks ka mulle sobima. Aga aitäh mind informeerimise eest! :) Kust saaks muidu puhast kookosõli soetada`? :)

      Delete
    2. See peaks olemas olema kõigis looduskosmeetika poodides, isegi suuremates toidupoodides peaks olema. Vaata kindlasti, et oleks külmpressitud, siis on esiteks mõnus kookoslõhn sellel alles plus kõik kasulikud omadused :)

      Delete
    3. Eks ma varsti siis võtan selle käigu ette, et kookosõli endale osta :)

      Delete
  2. kahjuks see, et toode on mõeldud beebidele, ei tähenda, et sinna sisse halbu aineid ei pandaks:( see kehaõli sisaldab nt mineraalõli, võid siit selle kahjulikkusest lähemalt lugeda:
    http://naistekas.delfi.ee/tervis/tervis/keha-salakaval-sober-mineraaloli-meie-kosmeetikas-ja-toidus.d?id=66858923

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh info jagamise eest, olen nüüd targem :)

      Delete
  3. Nõustun ka eelnevatega, tänapäeva osad beebitooted võivad olla hullemad, kui arvata oskad ning Johnson on üks neist. Soovitan samuti kookosõli, mina teen sellega juuksemaske, määrin kehale ja kasutan toitudes (nt smootid). Kindlasti peaks kasutama külmpressitud ja ökoloogiliselt kasvatatud õli, looduspoodides ja kaubanduskeskuste terviseriiulites peaks olema. Head avastamist :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks tuleb see beebiõli nurka panna ja kookosõli jahile minna. Aga aitäh mind valgustamas, kus seda kasutada veel saan peale keha :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts