NEW IN: Riided ja Ehted

Aja jooksul on kogunenud nii mõndagi uut ja  otsustasin teile ka näidata, mis ma endale soetanud olen. 


Seda mõnusat ja karvast vesti ootasin pea 2kuud, aga kohale see jõudis. Vest tundub üsna paks, kuid tegelikult on see üsna õhku, aga mulle sobib see just sellisena. Tellisin selle SIIT ja hinnaks oli 23€, valge pluuse on pärit Takkost ja hinnaks oli u.10€.

Kampsun ja maika said ostetud sõbranna sünnipäevale minekuks, kuna ilmselget polnud midagi selga panna. Ilmselt oli see parim otsus, sest peopaik oli üsna jahe ja nüüd jahedal ajal on see kampsun ka väga mõnus ja soe. Ostetud sai need New Yorkerist, kampsun maksis u.19€ ja valge maika u.10€

Esmaspäeval Triinuga poodides ringi kolades jäi see pluuse mulle silma, ma küll ei plaaninud midagi osta, aga see poleks mina kui ma linnas käies midagi ei ostaks. Pluusi sai ostetud Terranovast ja maksis 3.99€

Teksad, teksad, teksad, neid on A-L-A-T-I vaja ja minul saavad need miskipärast väga kiirelt otsa, ilmselt ostan teksasi peab 2-3 kuu tagant. Ei näe mõtet osta mingeid 40€ teksasi kui need nkn katki lähevad. Need teksad on tavalisest kallimad, mis ma tavaliselt ostan, aga olude sunnil tuli seda teha, sest vastasel juhul oleks pidanud käima püksteta. Teksad ostsin New Yorkerist ja maksid 30€ ja püksivöö maksis 5€

Kleite ei saa kunagi ühel naisel liiga palju olla. See kleit sai aastavahetuseks tellitud, aga muidugi Klaarika tuleb viimasel minutil selle peale, et võiks kleidi tellida. Tellisin selle natuke enne vaheaega ja sain kätte selle päev enne aastavahetust, olin tol hetkel vist kõige õnnelikum inimene ja sobis ilusti selga ka. Tellisin selle "tellin ja vahendan" mingisuguse kadri kaudu ja maksis 25€

Ja veel üks kleit ja see tähendab seda, et mingi sündmus oli tulekul. Oli tõesti, selle kleidi ostsin Triinu 18 sünnipäeva jaoks. Tavaliselt on see, et kui midagi kindlat vaja siis seda ei saa, aga minul vedas, esimesse poodi sisendes leidsin selle ja sobis valatult. Ostetud sai see siis Vero Moda'st ja maksis 15€

Need saapad olid mu jalanõude kollektsioonist puudu, tegelikult päris nii polnud, lihtsalt ühed head saapad elasid oma elu ära ja tuli uued leida, kahjuks nendega päris südatalvel käia ei saa, aga praegusel talvel saab hakkama. Need sai ka läbi mingisuguse facebooki lehe tellida ja maksid 33€

Minu armas Triinu käis enne jõule Tenerifel ja tõi mulle sealt selle armsa käevõru :)

Kõrvarõngad tellisin endale nii mööda minnes, sest üks paar maksis 1€. Kahjuks kättesaades oli ühel kõrvarõngal üks pärl puudu, aga kuna need olid nii odavad siis ma ei virise.

Ja ongi selleks korraks kõik :)


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. See kuldsete detailidega kleit on niiii ilus. Olen seda ise ka seal Tellin ja vahendan grupis piilunud, aga tellinud ei ole... veel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaaa ja see kleit üldse üks suur müügihitt. Endale oli ka see varasemast silma jäänud, aga siis oli sellel üsna kõrbe hind, aga kui leidsin selle 25€ eest ja aastavahetus oli ka tulekul, teadsin et pean selle tellima :)

      Delete
    2. Jaaaa ja see kleit üldse üks suur müügihitt. Endale oli ka see varasemast silma jäänud, aga siis oli sellel üsna kõrbe hind, aga kui leidsin selle 25€ eest ja aastavahetus oli ka tulekul, teadsin et pean selle tellima :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts