REVIEW: Katy Perry // Killer Queen


 Katy Perry Killer Queen on sõltuvusttekitav lõhn, mis lummab, hellitab ja nõuab tähelepanu. Tipunoodid: metsamari, tume ploom, bergamott. Keskmised noodid: punane mätasharja õis, naturaalne Sambac jasmiin, värviline plumeeria. Põhjanoodid: cashmeran, naturaalne patšuli, vedel pralinee.



Lõhnaõli
Selle lõhna komplekti sain oma kallimalt jõuludeks. Olen sellega väga rahul, sest ise poleks julenud endale kunagi nii tugevat lõhna osta ja mida rohkem ma seda kasutan, seda rohkem ma sellesse lõhna armun. 
Lõhnaõli pudel on ka väga elegantne ja naiselik. Kuninganna valitsuskepist inspireeritud kork ja kandiline pudel, see on üks väga ilus kooslus. Nagu väike kristall lebab peeglikapil. Minul on 30ml lõhnaõli pudel, mille hind peaks olema ~30€.


Dušigeel
On samuti üsna tugeva lõhnaga, nagu ka lõhnaõli, aga kuna see lõhn on minu cup of tea, siis ei ole mulle selle vastu midagi. Vahutab nagu iga teine dušigeel ja ei kuivata nahka, nagu alguses ma kippusin kartma. Duši alt välja tulles, läheb see lõhn mööda tuba laiali ja õhus kestab see lõhn üsna kaua, mis tähendab, et nahk peaks samuti kaua lõhnama ja nii ka on. Dušigeeli kasutan erilistematel puhkudel, kas mingid sünnipäevad, peod või midagi sellist, sest tavalisel koolipäeval väga ei kipu kasutama ja kuna see on tugeva lõhnaga, siis käiksin koolis nagu lõhnakuusk ringi.

Kehakreem
Kui tahan kaua püsivat lõhna endale saada, siis kreemitan ka end. Kreem on keskmise niisutuvusega, võiks natuke parem olla, aga kuna see on lõhna kehakreem, siis ma sellest väga midagi ei oodanud, välja minekuks just paras, sest kes tahab ikka peoriiete sees kleepuda. Samuti kehakreemi ei kasuta igapäevaselt. Kui kreemitatud kehale hommikumantel peale tõmmata siis võib hommikumantlil tunda veel mitmeid päevi selle lõhna ja see on ka tõestuseks, et lõhn on kauakestev.

Mõlemad on 75ml tuubides ja ka seetõttu ei taha neid sageli kasutada, sest muidu saavad need kiirelt otsa Kahjuks dusigeeli ja kehakreemi hinda ei oska öelda, sest pole näinud neid üksikuna müügis.


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Väga ilus komplekt. Eriti meeldib mulle see pudeli kuju, nii muinasjutuline :)

    Kui ma ostan endale lõhna, siis võimalusel valin komplekti, et saaksin kehakreemi ja lõhna üheaegselt panna. Kahjuks on need kreemid nii väikestes potsikutes, et üle keha neid kindlasti ei kasuta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pudel on tõesti muinasjutuline :)

      Ma polegi lõhnasi nii valinud, aga samas on väga hea panna lõhnaõli sama kreemi sisse, siis on lõhn tugevam ja püsib kauem. Kuid tõesti, need potsikud on väikesed, aga kuna mul on sellised pidulikumaid üritus vähe, julgen terve keha sisse määrida :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts