WONDERFUL WINTER

Oh kui õnnelik ma olen selle üle, et elan maal, sest need 3 päeva mis ma maal/kodus veetsin, need ilmad olid lihtsalt nii super ilusad. Päike, kohev lumi ja krõbedad miinus kraadid. 24/7 linnas elades jääksin ma sellest kõigest ilma, ilmselt just see aasta, kuna ilmataat koonerdab lumega. Terve nädalavahetus olid kraadid mõnusalt üle -15, ma olen küll super külmavares, aga kui saan soojas autos olla, siis pole mulle selle vastu mitte midagi. Raimoga ringi sõites rääkisin talle kogu aeg kui ilus väljas on. Mind lummavad just need härmas puud ja selge ilm. Oleks mul kaamera olnud oleks ilmselt meeletutes kogustes pilte teinud, kuid tuli hakkama saada telefoniga. Ja ma nägin ka oma esimesed virmalised ära ja seda veel keset päeva ja hommikul. Seega on see talv mul eriti korda läinud. 


Milline on sinu ideaalne talveilm? 

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts