REVIEW: GARNIER Color Sensation

Kallllllid blogi lugejad soovin teile imelist uut aastat ja meeletult palju uusi toredaid mälestusi ja palju kordaminekuid! :) Minu uus aasta on väga hästi alanud, kuid kõigest lähemalt juba varsti. 
Täna aga mõtlesin teile rääkida poe juuksevärvist. Kuna minu juuksed polnud juba ammu värvi näinud ja juuksed olid üsna pruuniks ja tuhmiks kulunud, väljakasv oli märgatav, aastavahetus ja sõbranna sünnipäev olid tulekul, teadsin et nii ei lähe ma kuskile. Olen pikalt olnud truu garnieri värvidele kuid seekord tahtsin teise firma juuksevärve proovida, pika valimise peale jõudsin ikka garnieri omadeni, aga teistsuguse sarja omadele ja olen leidnud vist oma lemmik poe juuksevärvi. Tooniks valisin 1.0 (Ultra Onyx Black). Esimese asjana, mis märkasin oli selle lõhn. Tavaliselt tooteid omavahel kokku valades kerkib ülesse suur keemialõhna pilv, aga selle värviga nii ei olnud, lõhn justkui puudust, juhul kui nina just segatud värvi sisse ei pistnud. Värvi maha pestes oli tunda pehmeid juukseid, aga nii on tavaliselt peale igat juuste värvimist.  Ilmselt külm on selles süüdi, aga peale pesu juuksed ära kuivatades olid need väga elektrit täis ja mis veel hea, mu juustel polnud seda vastikut värvi lõhna. Lemmmik, lemmmik ja veelkord lemmmik. Muidugi see värv on ka kallim tavalisest garnieri värvist, paki hind jäi 5€ kanti.
Värvides juhtus ka väike aps, üks koht oli jäänud ilma värvita ja kui juuksed kinni panna siis seda on näha ja paneb imestama, et kas tõesti enne värvimist olid mu juuksed juba nii heledaks kulunud, aga mis seal ikka, tuleb jääda ootama uut korda millal juukseid värvida.



Kas sina värvid juukseid kodus? Mis firma toodetega värvid oma juukseid?

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Garnier on üldse suur üllataja see/eelmine aasta... Ise avastasin uue Ultra Colori juuksevärvi ja olen ka lõpuks ometi oma värvi leidnud. Peale kõiki neid pakke, mida kõike ma endale pähe olen määrinud, on Garnier nüüd pooleks aastaks mu vaieldamatu lemmik olnud. :)
    Punast on nii raske värskena hoida ja see teeb oma tööd hästi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Garnieri värvidest tahaks veel Olia sarja proovida, kuid jah, kodus juukseid värvides jään truuks Garnierile, sest pole pidanud kunagu pettuma.
      Punasega on ilmselt jaa raske värvi värskena hoida, sest tuhm punane pole enam ilus. Kuid jõudu sulle punase värvi värskena hoidmisega ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts