REVIEW: MAYBELLINE // SuperStay BETTER SKIN

Aitab naha pärast muretsemisest, 16h veatut jumet nüüd, parem nahk 3 nädalaga! Uus SuperStay BETTER SKIN. Esimene jumestuskreem, mis aitab parandada näonahka:

  • sile
  • veatu
  • uuenenud stressivaba
Hüvasti:
  • ebaühtlus
  • tuhm jume
  • punetus
  • vistrikud

Jumestuskreemist räägin vaid kahe testri põhjal, sest juba selle paari korra kasutusest olen vaimustuses. See oleks justkui midagi mulle. Jumestuskreemi on väga lihtne peale kanda, ei kuiva kiirelt ära vaid saab pikalt sellega töötada. Jume oli pärast pealekandmist väga ilus. Nägu oli ka väga siidine ja pehme, ei tekkinud maski efekti. See kaotab ka pisemadki iluvead ja ühtlustab näonahka. Täheldasin ka seda, et jumestuskreem sobib ka väga hästi rasusele ja kombineeritud näonahala. Nägu ei läikinud ja isegi õhtu lõpus oli jume üsna matt ja veatu. Minu testrite tooniks oli 30, mis on minujaoks ilmselgelt talvel natuke tume, aga see ei seganud neid proovimast. Eriti hea on aga see, et saab valida 8 tooni vahel, mis tähendab seda, et igaüks leiab enda nahatoonile sobiva. 
Mul ei jää nüüd muud üle kui oodata, millal seda poest ostma saaks minna :)

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Ma loodan, et saan ka testrid, märksin hetke kasutusel oleva jumestuskreemi juurde ka tooni, ehk saan sel juhul mõne heledama testri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Testrid head, siis kohe näha, kas tasub üldse täissuuruses pudel osta või mitte :)
      Cosmopolitani vahelt sain aga tooni 20 ja see sobis mulle väga hästi.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts