REVIEW: Avon // Cocoa butter

Eelmise kataloogi viimasel lehel jäid need mulle kohe silma ja kui sai veel lõhna natukene tunda, teadsin kohe, et pean need endale tellima. Kreemid toidavad ja taastavad eriti kuiva nahka. Niisutab kuni 24 tunniks, annab kauni terve jume, toidab nahka ja kaitseb seda kuivuse eest. Kakaovõi + E-vitamiin + naturaalsed õlid. Kogu komplekt näeb nii hea välja ja sisu on ka super.


Kakaovõiga niisutav kätekreem - Olen viimasel ajal endale kätekreeme nii palju hankinud ja mõelnud, et aitab, peaks teised ennem ikka ära kasutama, aga no selle ma pidin tellima, sest nahk kuivab talvel ikka meeletult. Ja kui kreemitad keha ei tohi ju käsi unustada. Alguses see mulle väga ei meeldinud, tundus nagu jätaks käed kleepuvaks. Kuid ma ei loobunud selle proovimisest, sest selle lõhn on niii hea, võikski nuusutama jääda. Mida rohkem ma seda proovisin, seda rohkem see mulle ka meeldima hakkas. Tegi mu käed mõnusalt pehmeks ja lõpuks ei jää ka mu käed enam kleepuvaks. Ma ei oskagi öelda, mis selle alguses võis põhjustada, aga olen õnnelik, et see tunne muutus. Kätekreemi hinnaks on kehtivas kataloogis 2.39€.


Kakaovõiga niisutav kehavõi -  Oh mu vaene keha, kes talvel nii meeletult kuivab ja nõuab enda toitmist. Seega talvel pean erilist tähelepanu kätele ja jalgadele pöörama, sest nii kui jääb ükskord peale pesu kreemitamata on tunne väga vastik, nahk kisub ja ketendab. Kehavõi on ikka väga toitev, sest isegi õhtul riideid seljast võttes tunned, et nahk on pehme ja toidetud. Kuna tegi on kehavõiga siis see on paskem ja sed on raskem nahale ka kanda, aga kuna tean, et mu nahk saab mõnusalt toidetud, siis olen nõus seda tegema. Topsik on 200ml suur ja maksab kehtivas kataloogis 3.69€


Kakaovõiga niisutav näokreem -  Talvel on mu nägu väga kui ja tahab vahel ketendama hakata, kasuta millist kreemi tahes ( kõike ma proovinud ilmselgelt pole ), aga see näokreem lahendas selle mure. Kuna kreem on väga toitev siis tahab see näo natuke läikima jätta, aga kui kreem ilusti naha sisse määrida, peaks see mure murtud olema või kui ei ole, siis kasutada matti jumestuskreemi. Minul nii igatahes toimib, ei pea muretsema läikiva näo pärast. Nagu ka eelnevatel toodetel on ka sellel väga mõnus lõhn. Topsik on 100ml suur, aga kuna kreemi kulub vähe siis seda peaks jätkuma täpselt nii palju, et talv üle elada. Kehtivas kataloogis maksab näokreem 2.29€


Kuidas hooldad sina talvel oma nahka?

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts