REVIEW: Avon // Planet Spa // Hair mask

Mina ei väsi ilmselt oma juuste poputamisest ja olen leidnud uue imehea juuksemaski, selleks on avoni Sheavõiga juuksemask ja see tõesti hellitab mu juukseid. Potsikut avades oli tunda kohe üsna intensiivset lõhna, mingi hetk mõnusalt magus, aga siis läheb lõhn natuke talumatuks. Õnneks on seda tunda ainult pealekandes. Ilmselt ninad, kes väga tugevaid lõhnu ei talu, siis see mask pole neile, sest see lõhn on mingi hetk tõesti väga tugev. Koostiselt on mask nagu karamelli kissell (ei tuld paremat sõna selle jaoks, aga tõesti see on täpselt selline, nagu see magustoit), selline veniv, mis ei taha hästi kätel püsida. Maski juustesse kandes on tunda kuidas juuksed muutuvad pehmeks ja maha pestes on juuksed juba tõeliselt pehmed, no ja kui juuksed veel ära kuivatada. Mu juuksed pole juba ammu N-I-I-I pehmed olnud. Armusin oma juustesse ja tahaks neid koguaeg katsuda. Mask lisab juustele ka kerge läike, mis on veel üks boonus :) Julgen seda maski soovitada, sest minu juustele see väga meeldis.
Kahjuks kehtivas kataloogis ma seda ei näinud, aga järgmises on olemas ja maksab u.7€.



Millega hellitad sina oma juukseid?

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts