Wish list #1


Tegin ka siis oma esimese soovide nimekirja, need asjad on kõik üsna kallima poolsed ja kindlasti asjad mida ma väga soovin, noh kolmas asi on nii ja naa.
1. LG Optimus G. Ilmselt olen mina üks vähestest, kes omab veel täiesti tavalist mobiilt elefoni kuid ma mõistan, et oleks juba uut vaja. Kuid sain väikse märguande, et peaksin hea laps olema ja ootama jõuludeni.
2. Metz 36 AF-5 välklamp Pentaxile. See on olnud mul juba üsna pikka aega soovide nimekirjas. Tuleb ju pime aeg ja siis ei saa tavalise välguga just kõige paremaid pilte ja see oleks just sobiv sellisesse aega või siis hea abimees kui on pime. Välklamp pole muidugi mingi tippklassi oma, kuid abiks ikka
3. Vesipiip Evolution Rasta. Kunagi netis ringi survahtes sattusin SIIA ja leidsin selle mõnusa vesika, mulle hullult meeldivad vaasi värvid ja üleüldse on see cool. See pole muidugi asi milleta ma elada ei saaks, kuid olemas võiks see ikka olla :)

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts