Mõningaid pilte

Kui ma ei eksi siis minu viimane autosõit oli suve alguses ja nüüd novembri keskpaigal sain jälle autorooli istuda. Nüüd saab seda tihemini teha, sest 18 sünnipäev ei ole kaugel ja see oleks nii perfect kui saan 18, saaksin ka oma lubadele järgi minna, kuid mis mind takistab? mitte miski, kõik on tahtmises :)


Traditsioonilised teisipäevad kui musi mul külas käib. Üks teisipäev kui musi külas käis, mõtlesime poes käia ja kui neid poes nägin, mõtlesin et need sobiks nii hästi mul aknalauale ja niikuinii on jõulud tulemas ja see teeks kodus olemise veel mõnusamaks.

Kunstiajaloo tunnid on meil vahel lihtsamad, peale tunnikontrolli hakkasime pihta nende värvimisega, mingil tunnil me paneme need kokku ja õpetaja tahab teha ka meist pilti kui kõigil on need peas, eks näis mis sellest välja ka tuleb.

Katsetused uue telefoni kaameraga ja ei saa kohe üldse nuriseda, telefoni kohta üsna head pildid. Ilmselt nüüd suudan oma telefoni piltidest üle kuhjata, sest pilte mulle meeldib teha :) Ja tänu uuele telefonile lisan ka rohkem pilte endast.

Kuna minu ülekastmise (eelmine aasta unustasin ma lilled üldse ära) tõttu viskas üks lill vedru välja, tuli endale uus lill osta, sest aknalaud oli ilma lilleta nii tühi ja nii rändaski täna see lill minuga koju :)

...sest talle kohutavalt meeldib laiutada ja nüüd viimasel ajal kui nv-el kodus olen maganud siis just nii ta mul öösiti laiabki.

Kuna inglise keeles on vaja kooli lõpuks üks raamat läbi lugeda siis sai miski pärast see välja valitud, loodan, et on sama hea või isegi parem kui see seriaal.

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts