Minu vahepealsed tegemised

Pühapäev - emps äratas juba üheksa ajal ülesse, sõime pannakaid, tegin end korda ja kusagil 10-ne aeg läksime vanaisa ja vanaema juurde, ennem aga käisime rakveres issile kinki ostmas. Lammasmäel olime natuke üle poole tunni ja siis juba kodu poole tagasi. Panin kodus asjad kokku, läksime võtsime issi peale, enne muidugi andsime kingi üle, kinkisime (loe: mina ja õde) talle orhidee ja mingise korvi moodi asja.
Tartu jõudes käisime eedenis, siis iss üritas mulle uut kraani panna, midagi ta suutis vahetada, sest varasemalt, kes seda näppinud on, on selle persse keeranud.Olin tubli ja tegin endale süüa ja ülejäänud õhtu lihtsalt lebosin.


See oli siis see nädal kui oli 7 kontrolltööd. Mõni ilmselt mõtleb, et ah mis see siis ikka ära on, aga no minu jaoks oli see üsnagi kurnav, kuigi võiks sellega harjuda, sest ülikoolis on see ilmselt tavaline kui on palju õppida.

Ja see oli nädal, enne seda õudust. Õnneks on ka hetkel käiv nädal seni üsna kerge olnud ja ka tuleb nädal lihtsama poolne, väga imelik on aga see, kui on lihtne nädal, näiteks nagu praegu siis olen ma samuti väga väsinud.

Esmaspäev - kooli tuli minna teiseks tunniks, aga ilmselgelt just siis kui saaks kauem magada ei maga ma öösel absull -.-. Kool nagu ikka läks ulme kiiresti, peale kooli käisin eedenis oma tellitud asjadel järgi.
Koju tulles oli mingi hull energia sees, tegin kodus kõik vajaliku ära ja isegi õppisin. Õhtul oli jälle mõnus toningu trenn.

Mina tellisin endale tumeda shokolaadi maitsega ja sain prooviks ka mingi kirsi oma, proovisin selle ka järgi, aga see pole mulle, suutsin vaid paar lonksu võtta ja rohkem alla ei läinud. Need tellisin endale SIIT .

Teisipäev - kool oli kolmeni, siis sai uurimistöö tunnis ka käia ja arenemist on näha, mille üle on mul ainult hea meel, sest tahaks sellega ikka õigeks ajaks valmis saada. Nagu klassijuhatajad meile seda rõhutavad, see on hetkel meil nr.1 millega tegeleda tuleb. Kodus väga olla ei jõudnud, kui oli vaja juba trenni minna. Õhtul tuli jälle musi külla, nii hea on kui musi nädala sees ka külas käib, palju lihtsam on reedet oodata.

Ma ei tea miks ma polnud varem sellele mõttele tulnud, et panna meist pilt öökapile, aga nüüd on see tehtud :)

Kolmapäev - Kuidas mulle ei meeldi soojast kaisust ärgata, kui tegelikult tahaks mõnusalt seal edasi magada. Koolipäev oli õnneks lühike, juba kella kahest sai koju. Koju tulles lebosin ja ootasin trenni minekut. Läksin enda arust Step'i trenni, aga oli hoopis combat, kuna treeneril oli plaat kadunud. Ja nüüd siis lihtsalt puhkan ja lähen teleka lainele.

Kuna emps sai mingi paberi tellimusega 2 termost siis ühe sain mina endale.

Comments

Popular Posts