REVIEW: Garnier // Imeline juukseõli 230°C kuumakaitsega.

Kuna kodus oli kuumakaitse otsa saanud ja väikeses kohalikus poes polnud erilist suurt valikut ning sai Garnieri juukseõli ostetud ja see oli lausa nii hea, et soetasin selle endale ka linnakoju. See toode on tõesti oma nime vääriline, juukseõli on tõesti I-M-E-L-I-N-E ja ma ei liialda. Peale esimest kasutuskorda olin ma sellesse tootesse armunud. Mitte üksi juuksetoode pole mu juukseid NIIIIII pehmeks teinud ja kui kanda seda toodet märgadele juustele on neid pärast ka väga lihtne kammida. Kuumtöötlen oma juukseid ainult fööniga, sirgendajat pole kasutanud pea 3 kuud, kuid juuksed siiski tahavad ka föönitades mingit kaitset, sest olen saanud tunda, milliseks muutuvad juukseid kui föönitades mitte mingisugust kuumakaitset ei kasuta ja tõesti, seda ma enam kogeda ei taha. Hommikuti kasutan siis peale pesu seda imelist juukseõli, kuivatan oma juuksed ja tulemus on lihtsalt super. Juuksed nii pehmed, et neid võikski katsuma jääda ja mu juustel on ka väga mõnus läige. Rahul-rahul-rahul ja veelkord rahul. Seda toodet võikski kiitma jääda :)
Ostsin selle Selverist, kuid nagu juba alguses sai lugeda, et seda saab endale osta igast vähegi suuremast toidupoest. Hinnaks oli tal 8.30€. Minu juustele piisab kahest vajutusest ja pudel on 150ml, seega seda jagub üsna pikaks ajaks.


Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Oo, täitsa põnev toode, peaks millalgi katsetama! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. See on tõesti hea, minu juustega tegi imesi, algul mõtlesin, et ehk on asi ka šhampoonis ja palsamis, aga ei.
      Julgen soovitada! :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts