LG Optimus G

Olen minagi nüüd siis nutitelefoni omanik. Ma olin üsna pikka aega arvamusel, et milleks mulle selline telefon. Kuid mida aeg edasi, seda rohkem hakkasin nägema nutitelefoni vajadust.
Uue telefoni sain ka üllatuslikult kiiresti, eelmisel pühapäeval mainisin issile üpris mitu korda, et tahaksin uut telefoni, sai isegi mõnest telefoni poest läbi käidud. Esmaspäeval lõunaajal küsis issi telefoni marki ja õhtu poole värvi. Mõtlesin, et oh, on lootust jõuludeks uus telefon saada,pühapäeval ütles, et jõulud on varsti tulemas, kirjuta jõuluvanale, miks sul nutitelefoni vaja on (kiri jõuluvanale oli pigem norimine). Reedel vanaema juures olles tuli emme ka sinna ja siis ma saingi endale selle telefoni, ilmselgelt oli mul üli hea meel, poleks elus uskunud, et nii kiiresti selle telefoni endale saan, aitähaitäh isssi :)
Siiamaani olen telefoniga väga rahul. 
Telefon on saadud emt-st ja saad sellega lähemalt tutvuda SIIN . Kuna ma olen elektroonika suhtes üsna võhik, siis ma ei hakka parem ise midagi kirjutama.
Ja nüüd mõned pildid :)





Sai telefonile juurde ostetud ka kott, maksis ta u. 13€, soov oleks soetada ka lihtsalt mingisugune korpus.

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts