AVON

   Ma ei tea mis mul selle Avoniga on, aga iga kord kui Laura mulle kataloogi vaadata toob on mul sealt midagi vaja. Täna saingi siis Avonist tellitud asjad kätte, midagi eriliselt palju polegi, aga tahaks juba rispmetušši proovida, tundub hullult hea, eks kunagi annan ka teile teada kuidas see mulle meeldib. Kehasprei tellimisega läks natuke võssa, aga õnneks sellel pole halb lõhn, aga kuna ma miski pärast ei kannata seda (ilmselt on lõhna suhteson mul issi geenid), annan selle ära. Korra kui huulepalsamit proovisin tundus samuti väga mõnus olevat, aga eks kõike saab teada lähemal tulevikus.
  Kui aga rääkida piltide kvaliteedist, siis jah, need annavad üsnagi soovida, sest praegu on see kõige nõmedam aeg, kus ma lähen kooli pimedas ja tulen koju pimedas, seega pole väga võimalus häid pilte saada, aga noh ajavad needki asja ära, parem kui mitte midagi :P


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts