Esmaspäeval algas siis see üli rets nädal. Oli kohe kaks tööd, eesti keeles ja kirjanduses. Kirjanduse sain 5-, väga rahul. Õhtul oli üks mõnus Toningu trenn. Teisipäeval oli keemias töö, no sellist tööd poleks ma elus osanud oodata, aga eks näis mis selle saan. Õhtul oli rahulikum trenn, Bodybalance, aga andis tunda ka eelmise päeva raske trenn. Kaheksa paiku tuli mu musikallis külla, need teisipäevad hakkavad mulle nii aina rohkem meeldima. Käisime poes, sest need poleks meie kui midagi poest poleks vaja :P. Kuna mul oli üsna palju teha siis saime magama ka alles kaheteistpaiku. Kolmapäeval ehk täna oli prantas suuline arvestus, mida ma kohutavalt kartsin, aga osutus siiski palju lihtsamaks. Peale kooli käisime Triinuga eedenis, sain enda paki kätte ja ostsin paar asja ka. Siis tuli Triinu siia ja värvis mul juukseid. Õhtul oli Step, mis osutus ikka vääääga väsitavaks, aga peale trenni oli jällegist üli hea tunne.

Tangle Teezer maksis siis 14.90€ ja olen sellega väga rahul. On kohe tunda, et kammides ei lõhu oma juukseid, eriti on seda tunda märgade juuste puhul.

Olen vaimustuses Joik küünaldest, tuppa tuleb õrn lõhn, mis on nii hea, sest see pole liiga tugev ja pole ka nii, et seda pole tunda. Miinuseks on võib-olla see, et see küünal põleb üsna kiiresti ära, siis seda ei jätku kauaks, kui iga õhtu põletada siis heal juhul nädala saad seda küünalt põletada ja iga nädal seda küünalt soetada on natuke liiga kallis. Maksis see 9.40€ . Kuid kindlasti see Joik küünal ei jää minu viimaseks.


Tellisin Arangurilt juuksevärvi. Kaasas oli värv, vesinik, shampoon(tester), mask(tester) ja veel kaks väikest testrit. Valisin endale tooni 1.0 ehk must. On kohe tunda, et tegu on professionaalse tootega, sest pold sellist vänget lõhna, mis tavaliselt poevärvidega kipub olema. Tulemus jäi ka väga loomulik, väga-väga rahul :)
Juuksevärv maksis 8€, koos postiga 9.40€. Kui soovid ise sealt midagi tellida, siis saad seda teha SIIN . Nad pakuvad ka peale juustevärvi erinevaid juuksehooldus tooteid :) Kui mingi probleem siis julgelt pöödru nende poole, nad on alati abivalmis :)


Praegu istun ja lihtsalt olen, sest homseks pole mitte midagi õppida, niinii hea, kuid siiski võiks raamatut lugeda, sest reedel on test. Aga eks näis mis saab, õnneks pole palju vaja lugeda ka, max.10 lehte :P

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts