REVIEW: FRUTTINI kehakreem virsik-pirn

Puuviljalõhnaga kehakreem sisaldab naturaalset pirniekstrakti. Sheavõi, pantenool ja B3 hooldavad nahka.


Olen eelnevalt selle sarja ihupiim kasutanud ja olin sellest lõhnast üsna vaimustuses. Kui mul nüüd kehakreem otsa sai tuli endale uus osta, sest on tulemas külm aeg ja just siis vajab nahk erilist toitmist (pole aega kui mina ei vajaks kreemi). Poes kolades jäi silma mulle fruttini sarja virsik-pirn kehakreem ja selle hea hind  ning ei saa mainimata jätta selle suurust. Mulle tundub, et see on justkui kogu pere kehakreem, nimelt see on 500ml suur. Ma täitsa usun, et mul saab sellest kreemist ennem villand kui see otsa saab. Samuti seda kreemi kulub ka üsna vähe. Peale kreemitamist on mõnda aega tunda virsik-pirni lõhna ja kui päeva keskel käsi nuusutada on seda endiselt õrnalt tunda. Kreemil domineerib pirni lõhn, isegi kui hoolikalt nuusutada siis mina seda virsikut kohe üldse ei tunne, aga ega see siis selle kreemi lõhna halvemaks tee. See on paraja niisutuvusega, kuid siiski tahaks ma natukene rohkem toitvamat kreemi, samas ei saa nii väga vinguda ka ja ajab asja ära küll. Mu nahk lihtsalt röövib mu paljaks :P. Hea on ka see, et natuke ringi tatsudes kaob ka see kleepuv tunne. Tean ühte kreemi, mida kannad hommikul peale ja õhtul tunned ikka, et oleks nagu äsja kreemitanud. Kuid õnneks see kreem selline pole. Mulle meeldib sellega end õhtuti kreemitada ja siis tekialla pugeda, nii mõnus :)
Ostsin selle Selverist ning maksis vaid 6€.


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts