Kristiina 18 // Tallinnas

Kristiina 18
Reedel pidas siis  hea sõbranna 18 sünnipäeva, toimus kerge istumine. Sünnipäev algas 8. Ilmselgelt oli meil Raimoga võimalus olla esimesed külalised :P alguses oli see üsna vaikne nagu see kombeks on, et algul ei saa vedama ja pärast ei saa pidama. Kõik alguses nokitsesid omaette, kuid pärast oli väga fun. Eriti hea oli näha oma vanu klassikaaslaseid ja ka teisi toredaid sõbrannasi :) Lahkusime natuke peale kahteist, kuna laupäeval oli vaja vara tõusta.



Tallinnas
Äratus oli juba pool 8. Üheksa aeg tuli tädi rongiga Tartust - Rakke , võtsime peale ja hakkasime Tallinna poole kimama, et minna külla täditütrele :) Tegime vahepeatuse kükital, et veits keha kinnitada ja edasi. Liisa juurde jõudes veits istusime ja mõtlesime, et kuhu minna. Jõudsime ühisele otsusele, et lähme käime Rocca al Mare's. Alguses käisime korra Elisas ja siis edasi H & M-i. Kolasin seal poes üsna pikalt ringi ja mis ma lõpuks sealt endaga kaasa võtsin, oli lilla spordipluuse. Mõtlesin küll alguses, et sinna kogu mu raha läheb, aga kus sa sellega, suutsin hoopis raha säästa. Ehk mõni teinekord tulen sealt suurema kotiga ära. Käisime korra ka I.L.U-s kuid soovituid asju ma sealt ei saanud. Lõpuks käisime ka Liisa töö juurest läbi, töötab Change pesupoes. Sealt sain aga 4 pesukomplekti (ma vist ei julge kokku arvutada, mis see tegelik summa seal tuli). Rohkem me enam shopata ei jõudnud ja läksime käisime selkust läbi ja Liisa juurde. Ülejäänud õhtu oli rahulik, rääkisime juttu sõime ja olime nsm. Magama jäin mingi peale ühteist.
Täna ärkasime juba enne üheksat, veits lebotasime, sõime pannakaid ja läksime käisime ülemiste I.L.U-st läbi. Ostin endale selle Tangle Teezeri ja Joik küünla. Ja siis koju ära. 







Nüüd olen siis Tartus ja taaskord puudub motivatsioon, kuigi ees on tulemas väga rets nädal. Uuel nädalal on 7 kontrolltööd. Neljapäev on HETKEL ainus päev kus pole mingit tööd. Kuid siiski ma annan endast parima ja proovin siia blogisse midagigi postitada.

Teie Klaarika! :)

Comments

  1. appi, miks see joik'i küünal NII kallis on? tavaliselt ikka mingi 6-7 euri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mõtlesin ise ka just, et nii kallis küünal :O

      Delete
    2. Eks ta veits kallis ole jaa, aga ma lihtsalt tahtsin seda proovida ja mulle väga meeldib. Kuid kui joik kodulehelt tellida siis see maksab 7€.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts