REVIEW: Rhassoul Clay Face Mask

Olen siis taaskord maskitamise lainel. Kunagi olin ikka regulaarne maski tegija kuid siis tuli mingi paus sisse kuni selle aasta sügiseni, mil soetasin selle mõnusa maski. Tegu on siis Rhassoul savi maskiga.

Kuid mis see rhassoul savi täpsemalt on? Rhassoul-savi on Marokost pärinev toitaineterikas kosmeetiline savi. Seda kasutatakse paremates spaades teraapiliste iluprotseduuride läbi viimiseks. Rhassoul-savil on suurepärane imamisvõime, mistõttu peetakse seda väga efektiivseks nahapuhastajaks, aidates eemaldada nahalt mustust, toksiine ja pooridesse kinni jäänud rasu. Kuna Rhassoul-savi sisaldab rohkem räni, magneesiumit, kaaliumit ja kaltsiumit kui ükski teine savi, peetakse just seda kõikide kosmeetiliste savide seas kõige paremaks naha toitjaks. See mitte ainult ei puhasta nahka, vaid toidab seda ka mineraalidega. See puhastab ja viib kehast mürgid välja, tervendab psoriaasi ja aknet. Rhassoul-savi vähendab tunduvalt naha punetust, muudab selle puhtamaks ja klaarimaks, tõstab naha elastsust, eemaldab rasu, surnud naharakud ning parandab märkimisväärselt naha tekstuuri.


Ma isegi ei mäleta mille järgi ma selle maski valisin, aga kui uurisin mis see rhassoul savi täpsemalt on siis sain aru, et see mask on mõeldud just minu nahale ja ei oleks saanud oma valikuga enam täppi panna. 
Piisab pakendi vaatamisest, mõelda et see võiks ilutseda minu vannitoas. Üldjuhul kõik Avoni planet spa tooted on väga ilusates pakendites ja ka tooted on samaväärsed. Lähemalt siis tootest endast. Maski peale kanda on väga lihtne, piisavalt paks konsitents, et seda oleks lihtne pealekanda. Mina olen üldjuhul maski hoidnud 5-10 minutit kõik olenevalt sellest millal maks täielikult teist värvi on. Mis selle üheks SUUREKS plussiks on see, et seda on väga lihtne maha pesta, osadega kipub olema selline paha lugu, et neid tuleb maha NÜHKIDA kuniks näonahk muutub väga hellaks, aga sellega sellist probleemi pole, tuleb väga ilusti ja vähese vaevaga maha, ning nägu jääb pärast väga pehme ja mõnus. Ei saa mainimata jätta ka selle maski I-M-E-L-I-S-T lõhna, seda on väga raske sõnadesse panna, aga seee on tõesti nii hea (mulle nii meeldiks kui saaks teile seda lõhna edasi anda). Maski lõhn pole tugev, vaid selline mõnusalt mahe.
Oh millised kiidusõnad sain ritta, aga nii on :) Praeguses kataloogis seda müügil pole, aga on võimalik seda endale soetada koos kahe teise maski testritega ja selle komplekti hinnaks on 8.99€


Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts