Ka täna on saanud end tavalisest rohkem liigutada. Otsustasime empsiga, et lähme käime täna Väike-Maarjas uutel pangakaartidel järel, kuna varsti läheb kiireks ja aega enam väga pole. Sai ka poest kõik vajalik ostetud, otsustasin küpsetada. Tegelikult oli see kõik emme palvel, kuna ta tahab homme seda kooli viia, mõtlesin, et polnudki ammu midagi suuremat küpsetanud, et teen siis ära. Hea oli end taaskord köögis küpsetamas leida. Kõikide asjade kokku möksimine ja hiljem sellest midagi maitsvat saada, see on nii hea. Tahaks vahel Tartuski midagi maitsvat küpsetada, aga kuna mul on seal gaasipliit, siis kõik jääb selle taha :( Ei möödunud ka tänane päev kui ma ei oleks kasvõi ühte pilti teinud :P Muidugi ma näitan neid teile ka. 
Aga nüüd ma ootan, millal kallim tööl lõpetab ja siis mulle järgi tuleks. Täna läheb tal kauem, kuna mul issi andis ühe enda auto talle parandada -.-. 
Kui keegi on retseptist huvitatud, siis see pärineb SIIT.






Uue pangakaardiga sain kaasa ka NPNK kotti, millega sobib vabalt toidupoes käia :)




 Päikest! :)

Comments

Popular Posts