1. AUGUST

Ja ongi algamas vaheaja viimane kuu, masendav, et aeg on nii kiiresti läinud, aga samas, juba vaikselt tunnen oma kallikestest puudu :)))
Pole viimased päevad mitte midagi tarka teinud, no lihtsalt ei jaksa, tahtmine kohe nsm olla. Täna olin võib-olla väheke aktiivsem. Mis ma siis tegin? Magasin 12-ni, poputasin oma juukseid, sai vanade semudega väljas käidud, kellega koos sai ka äikest vaadatud :P siis jälle kodus oldud ja lõpuks sain oma armsa Raimoga kokku, kellega sai ülejäänud õhtu koos veedetud :)
Olen suutnud ka enda mandlid kuidagi ära külmetada, mis on mul ka esimene kord. Nüüd juba teist päeva valutan neid, neelamine pole hetkel kohe üldse tore -.-









Pluus: Fb'st mingilt lehelt
Püksid: Ukrainast (poe nimesid ei vaadanud ma seal üldse)
Käekell: Buduaar
Käevõru: H&M

Comments

Popular Posts