22.08

Täna ärkasin kell 7. Mõnulesin veits voodis ja siis pessu. Tegin end korda, panin asjad kokku ja võis siis juba rongile minna ja Tartusse. Rongis sai veel inkat õpitud. 10-neks linnas. Jalutasin raudteejaamast koju, umbes 40 minta. Tunnike sain korteris olla ja siis kooli. Mõtlesin ilmselgelt asja palju hullemaks, sest mida lähemale inka klass jõudis, seda rohkem ma närvi läksin, tüüpiline mina :D Aga sain 2 peatükki vastatud mingi 30 minutiga, õpetaja vaatas kohe üle ja ütles, et selle eest saad 5-. Võib öelda, et asi polegi nii lootusetu. Andis kohe tõuke rohkem õppimisele. Tulin koju, tuli suur arbuusi isu ja läksin ilmselt kohe ostma. Jõudsin natuke kodus olla ja veits uusi sõnu õppida, kui juba tulid mu armsad Laura ja Kädi-Liis mulle külla. Minu tuba 117 :D:D Sai räägitud maad ja ilmad kokku ja muidugi ei puudunud ka magus :P Hiljem otsutasime Eedenisse kolama minna, kuna mul oli sinna nkn vaja minna, siis sai käidud. Oli tore neid jälle näha :) Muide nemad peavad koos blogi, seda võite külastada SIIT. Kuueks olin kodus tagasi. Polegi vist nii palju kõndinud kui täna :P Olen siis veits veel inkat õppinud ja nüüd varsti teleka lainele :)





Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts