REVIEW: Victoria's Secret "Hello Darling"

Kodulehel: "Hello Darling" niisutav käte-ja kehakreem - mängulise, elurõõmsa valge nektariini ja värske pojengi imelise aroomiga. 
Kehakreem on rikastatud avokaado, magusa mandli õli ja meega, mis annab 24-tunnise niisutuse, keskendudes kuivadele ja karedatele piirkondadele. Nahk jääb peale kehakreemi kasutamist pehme ja sile, mis tagab ülimalt seksika tunde!


Mulle on alati meeldinud oma keha hellitada ja selle käte-ja kehakreemiga õnnestub see täielikult. Selle pakend on juba väga kutsuv ja ilus. Selle lõhnast rääkimata. Kui seda esimest korda nuusutasin, siis teadsin, et pääsu sellest pole, pean selle endale saama ja nii ma selle ära ostsingi. Teed korgi lahti ja juba tunned seda imelist lõhna. Peale pesu sellega ennast kreemitades ja pärast lihtsalt olles, hõljuksid kui pilvedes (mulle on magusad lõhnad alati meeldinud). Selle lõhn kestab kaua, ma ei liialda kui lausa 24h, seda on küll siis üsna õrnalt tunda, aga siiski seda lõhna on tunda. Kehakreem niisutab nii harju keskmiselt. Ilmselt talvel jääb sellest väheseks, aga selle eest on mul olemas ka Victoria's Secreti kehavõi, millest lähemalt räägin varsti :)))
Soetasin selle endale Põhjakeskuse ostuöölt, hinnaks oli 16€.




Millist Victoria's Secret-i toodet kasutad sina? :)

Comments

Popular Posts