EQUA joogipudel

Oman minagi nüüd seda üüber cooli pudelit. 
Teadsin, et pean endale midagi leidma, mis paneks mind vett jooma ja just EQUA pudel on see, mis paneb mind vett jooma. Ilmselgelt ma olen koguaeg väga vähe vett joonud, kusagil 0,5l, kuigi tegelikult peaksin jooma 2,5l vett.
Olen ka märganud, et vesi teeb mulle väga palju head, seega on suurem tahtmine vett juua ja EQUA pudelist vett juua on ka palju parem, läheb paremini alla. 



Pudelist:
  • Keskkonnasõbralik BPA-vaba veepudel
  • Pudel on ohutu sinu tervisele ja sind ümbritsevale keskkonnale
  • Pudel võib olla sinu kaaslane pea 10 aastat
  • EQUA pudelid on trendikad ja mugava disainiga
  • EQUA meeskond annetab 10% netotulust ülemaailmsetele keskonnaalastele organisatsioonidele, et luua meile kõigile parem paik, kus elada
Miks juua vett?
  •  Vesi aitab kaasa rasvade ainevahetusele, soodustab rakkude uuenemist ja ergutab keha üleliigsest rasvast vabanema
  • Rohke veejoomine annab palju lisaenergiat
  • Hoolitse, et sinu käeulatuses oleks alati veepudel, et saaksid väikeste lonksude haaval kogu aeg juua. Kui tunned janu, on organism veepuudust kannatanud juba mõnda aega. Kui jood kogu aeg lonkshaaval, siis on kerge organismi veejoomisega harjutada
  • Piisav joomine ennetab vereringehäireid ja luude hõrenemist




Mina olen väga rahul oma pudeliga, selle disain juba kutsus mind seda endale tellima. Ja tõesti, tänu sellele pudelile joon kordades rohkem vett. Pudel on ka sellest väga hea, et see hoiab kas sooja või külma. Pudel oli kotis, mille peale paistis päike, kuid vesi pudelis jäi ikka külmaks :) Sellest pudelist on ka väga mugav juua. Just autosõidul on see hea, ei ole võimalust endale peale ajada, kuna üldjuhul enamus pudelitel on väga suur kork.
Tellisin pudeli endale netist, SIIT hind oli sellel 8.77€
See pudel on minuga igalpool kaasas, minu uus sõber! :)


Kas oled juba EQUA pudeli omanik? :)

Comments

  1. häirib liiga palju kasutatav: vett juua:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just minu mõte! :D Selle väikese lõigu juures oli 6x seda väljendit.

      Delete
  2. Eks järgmine kord pööran sellisele asjale rohkem tähelepanu :)
    Aitäh selle märkuse eest! ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts