15.08

Ma luban, ma varsti teen postituse Leedust ostetud asjadest, oleks täna teinud, aga plaanid nii muutusid ja jäi katki. Kella kaheaeg otsustas emps, et ou lähme käime Rakveres, ostame mulle paar asja. no dvj :D mõeldud tehtud. Käisime N-kaubamajas, emps sai endale nii mõnegi asja ja egas minagi siis tühjade kätega tulnud. Sain endale 2 sportrinnahoidjat, oi kus ma hakkan sügisest sportima :P Tagasi teel, käisime V-Maarjast läbi, ostsime natuke söögikraami ja mulle koogimaterjali. Koju tulles pesu, natuke olin ja võtsin end kätte ja hakkasin kooki tegema, koogi valmistamine oli imelihtne ja maitses ka väga hästi. Retsept pärineb SIIT . Ise võib-olla lisaksin juubelitordi pulbirt ja võid poole rohkem. Kuna jäi seda materjali väheseks. Aga siiski kiidan seda retsepti ja hea meel, et sattusin sellele retseptile :) Kook valmis ja välja. Ega seegi õhtu teisiti möödunud. Olin oma Raimoga :)


Kallis tõi eile mulle ka kommikarbi :)




Mõlemad maksid vaid 5.50€





Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Hihi nii nii tore, et kook meeldis ja maitses! :) Super!

    ReplyDelete
  2. :))) Ilmselt ei jää selle koogi valmistamine esimeseks ega ka viimaseks korraks :)
    Veelkord Aitäh sulle, selle retspeti eest :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts