REVIEW: LUMENE Blueberry Eyebrow Shaping Wax and MAYBELLINE the Colossal Volum Express (waterproof)

1.LUMENE Blueberry Eyebrow Shaping Wax
Ole Lumene kulmufiksaatorile üle aasta aja truu olnud. Kuna minul pole kulmudega vedanud, siis pean neid kuidagi "ohjes" hoidma, jah just "ohjes" :D:D Minul hoiavad kulmukarvad allapidi ja on üldse sellised imelikud, siis see toode aitab neid taltsutada ja annab kulmudele õrna pruuni jumet juurde, mis tähendab seda, et erilist värvi ma neile juurde enam andma ei pea. Kulmufiksaator paneb kulmud nii hoidma nagu mina seda soovin, vahel on kulmud jonnakad ja ei saa soovitud tulemust, aga mis teha, pean leppima sellega. Aga üldjuhul olen väga rahul selle tootega, sest ma ei kujuta ette muud toodet, mis tuleks minu kulmudega toime.
Soetasin selle endale Ideaal Kosmeetikast ja hinnaks oli tal 8.84€. Täishind peaks jääma 9-10€.



Kas kellelegi on veel sama muret ja ehk kasutad selle puhul hoopis mingit muud toodet?


2. MAYBELLINE the Colossal Volum Express (waterproof)
Mul ei olnud suurt vajadust ripsmetušš'i järele, aga kuna see oli soodukaga ja maksis 8€ ja natuke peale, siis haarasin ta endaga kaasa, nägin ka selle mõnusat harja, mis kohe meeldima hakkas. Peale esimest kasutamis korda pole ma sellest erilises vaimustuses. Ei tee mingeid suuri imesi minu ripsmetega, et saada head tulemust tuleb algul ripsmed läbi kammida ja hiljem ka, tükk mässamist ja jamamist, aga tulemus pole ikka hea. Maha võtmine oli juba omaette kunst. Olen terve suvi kasutanud meigieemaldus lappe. Ma ei osanud elus oodata, et need lapid ei võta seda tušši maha, nühkisin ja nühkisin, kuni lõpuks olid silmad punased pead, aga kuidagi sain selle maha. Ei tea kas olid jamad lapid või siis ma ei tea, aga see selleks :) Kuna mul meiegieemaldus kreemi pole, siis seda ripsmetušši ma niipea uuesti ei proovi. Ma ei teagi kas kasutan selle ära, aga ilmselt see jääb minu varu ripsmetuššiks. Ja pole mulle ka kunagi väga veekindlad ripsmetuššid meeldinud, mõtlesin ja lootsin, et ehk seekord on teisiti, aga kahjuks ei. Pidin pettuma.





Alguses ja siis lõpp tulemus.

Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts