Esmaspäeval ärkasin miskipärast juba enne ühteist, aga noh mis seal ikka, üleval siis üleval :D olin tubli, hulatasin 30 minta, kiire pesu, tegin end korda ja käisin korra hambaarsti juurest läbi. Olin sunnitud sinna minema, kuna mul tulvi kivi hamba pealt ära ja oli vaja see liim (mai tea mis selle õige nimetus oleks) maha lihvida. Selleks kulus vaid mõned minutid. Kell 5 oli simunas mul maniküür. Panin taaskord endale geelid peale. Nii hea, käed on kohe palju ilusamad ja muidugi korras, ei pea enam jändama nendega :) Õhtul Raimo seltsis.
Teisipäeval oli äratus varajane, kuna oli vaja rongi peale minna. Sõitsin jälle Tartu, et inglise keelt vastama minna. Vahepeal sain sõnumi, et Eedenis ootab mind pakk. Olin juba unustanud kui tore on pakke saada :P Peale vastamist käisin sellel järel, AGA see mis oli paki sees, saate ilmselt homme teada :) Olin natuke korteris ja siis juba Rakkesse tagasi, kuna oli juuksur, lasin värvida ja lõigata. Korralik kuumkäär oli. Juuksed ikka üpris lühikesed, aga no vähemalt on nad nüüd terved ja ilusad :)






Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts