Tallinna Jõuluturg '15


Imeilusat uut aastat, mu armsad lugejad!

Nagu te aru saite, tegin enne aasta lõppu blogimisega väikse pausi. Kooli asjad vajasid lõpetamist ning ka ise tahtsin lihtsalt puhata, et uuel aastal uue hooga alustada. Postitusi on palju, mis vajavad tegemist. Kogu aeg klõpsutan pilte, mida siis vaikselt teile näitama hakkan. Selle vähese ajaga, mil eemal olin, tundsin blogimisest tegelikult puudust. Tihti mõtlesin, et kirjutaks siia midagi, aga siiski ma selleni ei jõudnud. Kuid nüüd olen taas tagasi ja üritan end ilusti teele tagasi saada.

All olevad pildid on tehtud enne jõule. Tahtsime ka perega pealinna kuuse ära näha. Minu mälu järgi pole möödunud aastatel meist keegi seda näinud, peale piltide. Jõuluturul oli kaasas ka meie armas Riki (varsti räägin kõigest lähemalt). Tegime väikse tiiru seal ning käisime ka vaateplatvormidel, et Tallinna linna ka ülevalt poolt näha. Väga pikalt ringi ei käinud. Enne ära minekut võtsime pagaripoistest koogitükikesed ja koju sõit võis alata. Oli meeldiv käik perega.









Kas Sina käisid jõuluturul? Kuidas meeldis?



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts