"Me saame hakkama: 40 inspireerivat lugu vapratest Eesti inimestest" ja Imbi Tanilsoo "Minu pere lugu"


Täna ühte vlogi vaadates meenus mul, et üks postitus on tegemata. Nimelt ei ole rääkinud ma oma detsembrikuu raamatu(te)st. Seega teen selle ära, et uuel aastal uue hooga alustada.
Detsembrikuu raamatuid on kaks, millest teile rääkida tahan. Minu kursaõde luges "Me saame hakkama: 40 inspireerivat lugu vapratest Eesti inimestest" raamatut. Ta rääkis sellest mulle natuke, mina siis sellepeale läksin kohe Rahva Raamatu kodulehele hinda uurima. Maksis 2€ ja ostma ma seda läksin. Vot see on raamat, mis peaks igaühe mõtlema panema. Meie, terved inimesed, vingume ikka liiga palju. Lood, mida inimesed seal rääkisid, olid nii inspireerivad. Nii mõnigi tõi pisara silma. Nad on tõesti väga vaprad, et müts maha. 
S-O-O-V-I-T-A-N-!
Raamatu lõpus oli veel ühe loo nimi Imbi Tanilsoo "Minu pere lugu". Ka see maksis vaid 2€. Otsustasin selle läbi lugeda. Täiesti uskumatu, mida inimesed kõik läbi elama peavad. Lugesin ja imestasin, imestasin ja lugesin. Ühte aegu kurb ja rõõmus. Ma kohe ei leia õigeid sõnu. Peab ise lugema. 

2015.aasta lubadusest pidasin kinni. Iga kuu lugeda üks raamat. Kuna see õnnestus edukalt siis tahan sellega ka 2016.aastal jätkata. Raamatuid on palju, mis vajavad lugemist. Ning loodan, et teile see meeldis ja meeldib ka edasi :)





Oled neid raamatuid lugenud? Tahaksid lugeda?



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts