Imeilus talveilm Emumäel


Peale seda kui lumi maha tuli, tahtsin ma Emumäe vaatetorni minna. Nädal peale lume tulekut võtsin end kätte ja läksin. Ilm oli siis muidugi sobiv. Paksud riided selga ja ilm enam ei heidutanud, sest väljas oli kerge -20°C kui mitte veel madalam. Selle karge külma tõttu oli õues imeilus ilm. Ma poleks arvanud, et üks asi võib nii meeldida. Aga see vaatepilt, mis väljas avanes, oli võimas. Kõik oli nii ilusti härmas, valge, päike ja külm. See kooslus on lihtsalt super. Eriti kui sul on võimalus seda ilu vaadata natuke kõrgemalt. Vaatetorni tipus oli küll selline hetk nagu kõigile tuntud ütluses "kas eestimaa on tõesti nii ilus". Seal üleval olles ma ainult ahhetasin ja ohhetasin. Isegi külmatunne kadus, kuigi varvastel oli üpris jahe. Tõeline Winter Wonderland.  Nüüd tahaks veel päikseloojangu ajaks minna. Tahtsin seda ka suvel, aga ei jõudnud. No äkki nüüd talvel ikka jõuab :)



















Ma poleks elus arvanud, et esimese korralikuma video postitamine nii kaua aega võtab. Esiteks ei teinud Movie Maker minuga koostööd. Üleeile võtsin asja uuesti kätte ja tegin selle valmis. LÕPUKS OMETI. Ja siis ei osanud ma seda endale sobivates mõõtmetes blogisse lisada. Õnneks on blogijad armsad inimesed. Nii ulatas eile Merlin (Merrific) mulle abikäe ja aitas hädast välja. Saadan talle suured tänusõnad ja pika pai, et ta oli valmis mind aitama. Loodan, et teile meeldib. Ning andke ka teada, kas võiksin veel mõne sellise kokku panna, juhul kui käin kuskil ilusas looduses.





Mida Sina nende madalate külmakraadidega tegid? Käisid ilma nautimas nagu mina? Või istusid kodus, sooja teki all?



Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Väga tore video, ainult et natuke häiris see video enda heli. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :)
      Mind ennastki häiris, aga kuna ma selle Movie Makeriga sina peal pole siis ma lihtsalt ei osanud seda maha võtta :D

      Delete
  2. Mulle isiklikult väga siuksed videod huvitavad pole, kus ainult loodust näidatakse ja muusika koguaeg taga mängib. Pigem tahaks ikka sind näha ja kuulata. Loodan, et varsti teed ka selliseid :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks seda näitab aeg. Mul oleks vaja kaamerat millel on ekraan liigutatav (sellega on tunduvalt parem ennast filmida). Kahjuks mu enda kaameral pole selliseid võimalusi. :)

      Delete
  3. Nii mõnus video, tahaks kohe ise ka välja minna loodust nautima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh sulle! :)
      Siis aga soojalt riide ja õue :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts