OOTD // 18.11


Kui eelmises OOTD postituses mainis, et on üks veel näidata siis ma eksisin. Just selle outfiti unustasin ära.
Täna ei ole taas minus jutusoont ja ei hakka siia midagi väga kirjutama. Näitan teile parem pilte. 
Kleit on küll mu lemmik, aga kuna see on natuke lühike (kogu aeg tõuseb üles) siis rohkem ma ennast seda kandmas ei näe. Seega müüksin ma selle maha. Kleit on S suurus ja olen 174cm pikk, seega lühematele neidudele peaks see hästi sobima. Paku oma hind ;)

Edit: kleidil ilmselt ostja olemas :)





Mantel - New Yorker // Kleit - Cropp // Sall - Reserved // Kott - Gariunai turg // Jalanõud - H&M // Prillid - Instrumentarium




Teie Klaarika! :)

Comments

  1. Replies
    1. 15€-20€ vahel oli, ma õiget hinda ei mäleta :D

      Delete
  2. Ohh, see sall annab nii mõnusalt palju juurde ja tundub eriti pehme ja meeldiv!

    BOWTIE DIARY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :)
      Sall on tõesti pehme ja soe, üks mu lemmikuid ;)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts