Dove // Regenerate Nourishment


Mõni aeg tagasi andis Dove mulle võimaluse proovida uut sarja juustele. Ma polnud sellest midagi enne kuulnud ja üsna pea tulid ka tooted poodidesse müügile. Olen nüüdseks sarja kasutanud paar kuud ja ma olen sellega enam kui rahul. Tundub, et need tooted on just minu juustele.



Šampoon ja palsam on kohe otsa korral ja see tõestab seda, et tegu on heade toodetega. Juhul kui tooted mulle ei sobi ega meeldi siis ma neid lõpuni ka ei kasuta. Šampoon on parajalt vedel, et oleks lihtne seda juurtele/juustele kanda. Vahutab ilusti ja peseb juuksed puhtaks. Palsam võib olla on natuke vedel, aga ma ei nurise. Kannan seda juusteotstele ja hoian 2-3minutit peas ja pesen maha. Juba siis on tunda kui pehmeks juuksed muutuvad. Ning nende toodete lõhn. Mulle on alati Dove'i asjade lõhnad meeldinud ja pole ka need erandid. Ma kahjuks hindu ei tea, sest pole neid poes uudistanud. Usun, et umbes 3-4€ vahele jääb. Soovitan! :)



Tunnistan kohe alguses, et selle maskiga pole ma suur sõber. Olen seda vist 2-3x kasutanud. Ma vist ootasin sellelt palju, kuna šampoon ja palsam koos tegid hea töö. Kuid mask jäi alla. Juuksed ei olnud nii pehmed kui oleks tahtnud ja nii see nüüd vannitoas seisab. Ma siiski annan sellele ilmselt uue võimaluse. Mask on parajalt vedel ja parajalt paks, et oleks lihtne peale kanda. Hoidsin seda 3-4minutit peas. Võib olla oleksin pidanud kauem hoidma, et parem tulemus oleks olnud. Kuid mis ma siin oletan. Proovin uuesti järgi ja veendun, kas kasutan selle lõpuni või mitte.



Õli on selle sarja suur lemmik. See paneb i-le punkti. Olen paar korda juukseid kuivatanud ilma õli kasutamata. Ei ole midagi hullu, aga on tunda, et midagi on puudu. Õli muudab minu juuksed nii pehmeks, siidiseks, lihtsalt kammitavaks ja läikivaks. Mina olen sellesse õlisse armunud. Üks kord peale pesu oli õli kadunud ja olin kurb, sest ei saanud seda kasutada ja enda juukseid hellitada. Pikkadele juustele panin 2 pumbatäit ja täiesti piisas sellest. Nüüd piisab ilmselt ühest pumbatäiest. Tõeline pärl selles sarjas. L-E-M-M-I-K-!



Suur-Suur Aitäh Dove'le, et nad andsid mulle võimaluse neid tooteid proovida. Tänu neile olen leidnud just õiged vahendid, mis muudavad mu juuksed just selliseks nagu ma alati olen tahtnud :)




Oled Dove Regenerate Nourishment sarja kasutanud? Kuidas meeldis? Kui pole proovinud, kas tahaksid? 



Teie Klaarika! :)

Comments

Popular Posts